|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har på meg gifteringen bestandig, tar den kun av når jeg skal bake. Den er litt stor, så av og til tar jeg på en "juksering" med diamanter slik at den sitter bedre på. Ellers så er jeg veldig glad i ørepynt, bruker det så og si hver eneste dag, gjerne små perleørepynt eller med stein, det er mest praktisk når jeg er på jobb. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Bruker bare billigsmykker innimellom, er ikke flink å bruke smykker og de lager alltid farge på huden. Håper derimot å kunne ta på meg gifteringen min igjen snart.
|
|
|
|
#23 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Fast har jeg en nesepiercing, den er veldig liten og søt da. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Bruker noe i ørene hver dag, sjelden noe mer, har noen par øredobber, ja. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Gifteringen, en enkel, glatt gullring, på høyre ringfinger.
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg bruker gifteringen og skoleringen. Begge er på venstre ringfinger. Ellers bruker jeg ikke smykker. |
|
|
|
#27 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg går så godt som alltid med øredobber, og har mange par å velge i. Jeg bruker også halskjeder og ringer innimellom, men ikke så ofte som ørepynt.
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg bruker endel smykker, men ikke store saker. Runde gulløredobber med diamanter, giftering, alliansering i hvitt gull, en annen ring med tre diamanter på i gult gull, armbånd i gult gull akkurat nå, gullkjede med et hjerte med en diamant inni og to gutter som henger løst. I tillegg kan man vel si at klokka er et smykke, den har diamanter på seg. Jeg liker diamanter. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er skolering?
|
|
|
#31 |
|
can-jur
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Kun giftering, glatt i gult gull.
|
|
|
|
#32 |
|
Lille tyrann
Hvor: Oslo
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Gifteringen er det eneste smykket jeg alltid bruker. Den er i gult gull med en diamant i spenn. Ellers har jeg en pen klokken med 10 små diamanter som jeg alltid bruker. I tillegg bruker jeg øredobber - men ikke alltid. Iblant har jeg en ring på venstre hånd, og til "fint" hender det jeg bruker armbånd eller kjede i halsen. Jeg har mye smykker jeg aldri bruker, og det er litt "dessverre", for det er jo egentlig meningsløst å ha dem liggende i et smykkeskrin.
|
|
|
#33 |
|
Lille tyrann
Hvor: Oslo
|
|
|
#34 |
|
Peppy!
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg bruker stort sett diamanter. Gifteringen bruker jeg ikke, men en enstens diamantring har jeg alltid på fingeren. Og så veksler jeg litt på smykker, men stort sett diamanter der også. Ørene er vel der jeg veksler mest, fra diamanter til perler og kulere hengeøredobber. Alt ettersom. Det er til hverdags. I helgen har jeg sjelden noe annet enn ringen min, unntatt om jeg skal på noe selskapelige greier. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har kun gifteringen. Jeg liker ikke smykker og dilldall, så det er bare flaks om jeg husker å ta på meg noe mer til fint.
|
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg har i det siste blitt en smykkebruker og har ett desidert favorittsmykke (fra Husfliden) som jeg bruker aller mest. |
|
|
|
#37 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg er ekstremt kjedelig på smykkefronten. Jeg har en gullring etter oldemoren min som er på hele tiden, og et gullsmykke med en saksofon i gull og hvitt gull som anheng - that`s it. Bruker jeg noe mer enn det, så føler jeg meg spjåkete, og det liker jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Gifteringen bruker jeg daglig, og så har jeg et par gullperleøredobber som bor fast i ørene mine, ellers bruker jeg fint lite smykker.
|
|
|
#39 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Så og si alltid perleøredobber. Til fest lange øredobber/ringer. Ellers fint lite.
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvilke smykker bruker du til vanlig?Jeg bruker også periodisk skoleringen, da på venstre ringfinger. Det er siviløkonomringen/NHH-ring. (Husker da vi var og tok mål til dem, dama smilte og sa jeg burde prøve på venstre, for høyre ville jeg kanskje ha en annen ring etterhvert... kjæresten min var der også, og vi bare smilte. Det er han som for noen år siden ga meg den ringen jeg har på høyre ringfinger ja...)
|
![]() |
|
|