|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
| Se resultatene: Ny tørketrommel, eller nytt tørkestativ | |||
| Ny tørketrommel |
|
43 | 71,67% |
| Nytt tørkestativ |
|
16 | 26,67% |
| Kjøp nye håndklær/sengtøy (dustepoll) |
|
1 | 1,67% |
| Deltakere: 60. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ny tørketrommel, eller...
At det sliter så mye på klærne er mer en myte. Klart, det er en del klær som ikke bør i tørketrommel, men loet/støvet som er igjen i tørketrommelen etter klærne er i utgangspunktet løst og ellers er noe som kan være en fordel fjernes bl.a. i forhold til allergi. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Er frisk!
|
Sv: Ny tørketrommel, eller …Vi har (bombe!) ikke tørketrommel. Som mange sikkert har fått med seg (siden jeg har skrevet det 100 ganger) vasker vi bare to-tre maskiner i uka. Det får plass på et tørkestativ (foldestativ) som står på vaskerommet hvor vifta går på veggen avhengig av fuktnivå.
|
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Ny tørketrommel, eller …Jeg hadde ikke overlevd uten min kjære trommel som tar 8 kilo i en smell. Swosj, så var skittentøysdunken tom, og tøyet er vasket og tørt på 3 timer Sist redigert av Left : 11-09-10 kl 12:53. |
|
|
|
#44 |
|
Audacious
|
Sv: Ny tørketrommel, eller …Jeg liker ikke trommel. Jeg har tørkeskap og to tørkestativ. Tørkeskap er genialt til vinterstøvler, ungenes dresser og plasseffektivt oppheng, og klær kan tørkes delvis og lufttørke resten osv.
|
![]() |
|
|