|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Sv: Store barneflokkerEeeh, snike under ukjent nick, nei det gjør jeg faktisk ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Store barneflokker
Jeg synes det er hyggelig med nye folk.
Jeg synes ikke nødvendigvis det er noe hierarki her inne, men det er enkelte som kjenner hverandre veldig godt - både på nett og RL - så da blir det en veldig intern tone her. Jeg skjønner godt at det virker litt pussig hvis man ikke er vant til det.
Det er merkelig å komme inn som ny. Jeg husker en gang jeg hadde lest på et forum lenge - og så kom det en diskusjon som jeg bare måtte blande meg inn i. Det var jeg uenig med en av "sjefene" og det endte med at nesten hele forumet fortalte meg at jeg var nok litt rar som hadde så pussige meninger.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Store barneflokker
Så så, ikke ta det så personlig, da. Din tilbakemelding var ganske direkte rettet mot en annen konkret bruker, da regner man gjerne med at vedkommende tåler en direkte melding tilbake.
![]() |
|
|