Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Store barneflokker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-07, 20:24   #1
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Store barneflokker

Eeeh, snike under ukjent nick, nei det gjør jeg faktisk ikke. Innbilsk,eller...
Jeg har lest på denne siden et par dager fordi jeg ligger influensa, og så i dag at denne diskusjonen begynte å omhandle skole og foreldresamarbeid, og da ville jeg melde meg inn for å bidra. Nå er jeg faktisk ikke medlem i noen andre forum, så da kan jeg vel ikke snike.

Men det er tydelig at ukjente ikke er velkomne, så da trekker jeg meg selvfølgelig snarest vekk herfra.

Syns bare at det er interessant å "lese" ut i fra måten dere behandler og skriver til hverandre på, hvem som er høyest og lavest i hierakiet.

Enkelte steder syns jeg nesten det finnes skjult mobbing mellom linjene, mot enkelte som blir oversett.

Jeg syns også , ut i fra hva jeg har lest i foskjellige tråder, at det finnes veldig mange oppegående jenter og synspunkter her. Også plutselig kommer en sånn du og du er invitert hjem til meg-greie. Bare litt komisk syns jeg, og lurer på hva alle de andre her inne som ofte blir litt "ignorert" av heltene, syns om det.

Men det er sant at jeg ikke har vært her så lenge så jeg skal liste meg stille ut igjen. Fikk bare så lyst til å gi en tilbakemelding, for det finnes jo uansett ingen lavere i hierakiet enn meg.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 20:30   #2
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Men det er tydelig at ukjente ikke er velkomne, så da trekker jeg meg selvfølgelig snarest vekk herfra.

Jeg synes det er hyggelig med nye folk. Koselig hvis du begynner å skrive her.

Opprinnelig lagt inn av Cille

Syns bare at det er interessant å "lese" ut i fra måten dere behandler og skriver til hverandre på, hvem som er høyest og lavest i hierakiet.

Jeg synes ikke nødvendigvis det er noe hierarki her inne, men det er enkelte som kjenner hverandre veldig godt - både på nett og RL - så da blir det en veldig intern tone her. Jeg skjønner godt at det virker litt pussig hvis man ikke er vant til det.

Opprinnelig lagt inn av Cille

Men det er sant at jeg ikke har vært her så lenge så jeg skal liste meg stille ut igjen. Fikk bare så lyst til å gi en tilbakemelding, for det finnes jo uansett ingen lavere i hierakiet enn meg.

Det er merkelig å komme inn som ny. Jeg husker en gang jeg hadde lest på et forum lenge - og så kom det en diskusjon som jeg bare måtte blande meg inn i. Det var jeg uenig med en av "sjefene" og det endte med at nesten hele forumet fortalte meg at jeg var nok litt rar som hadde så pussige meninger. Jeg var forresten uenig i at det var OK å amme hundehvalper.

Gammel 14-02-07, 20:30   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Så så, ikke ta det personlig, da. Din tilbakemelding var ganske direkte rettet mot en annen konkret bruker, da regner man gjerne med at vedkommende tåler en direkte melding tilbake.

Det er ikke ett "hierarki" her, selv om det er mange grupper med folk som kjenner hverandre godt eller mindre godt (og omgås i RL i større eller mindre grad). Det at jeg f.eks. kjenner Esme og Tinetoff "privat", betyr jo naturlig at jeg snakker på en annen måte til dem enn jeg gjør til folk jeg ikke aner hvem er, men jeg synes det blir feil å si at det tyder på et "kulhetshierarki" eller at jeg "ignorerer" andre.

Og det er helt feil at nykommere ikke er velkomne. Hvis du synes det virker OK her, så bare bli værende og prøv det ut.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.