Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 23:37   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det flere som har botsystem i barnehagen?

Hvis noen tror at jeg mener det er greit å komme for sent støtt og stadig og at bot er fullstendig bak mål, er ikke det riktig. Jeg prøver bare å påpeke enkelte problemer med åpningstidene mht jobbtider og reisevei, og at det faktisk (moralsk sett) er en forskjell en sjelden gang der man ringer for å si fra om uforusette hendelser og de som notorisk tar seg til rette og i tillegg er frekke når de henter. Det er forskjell på å komme for sent når det stenger 16 og 16.30 enn 17 f.eks. Og jeg synes barnehageansatte skulle fått betalt for overtid, som de fleste andre. De er ikke alene om å bli forsinket på jobb pga kunder eller andre momenter. F.eks sjefer som støtt skal huke tak i folk akkurat når de er på vei ut for å diskutere noe som like godt kan tas dagen etterpå. Jeg er uansett ikke imot en botordning. Jeg diskuterte meg en barnehagestyrer i en privat barnehage som hadde stengetid kl 16 og noe av grunnen var at man skulle "tvinge" foreldre til å komme så tidlig som mulig fordi ungene ikke hadde godt av å være der så sent. Prøv å si det til en alenemor som jobber 90%, men alikevel sliter med levering halv åtte og hente innen halv fem. Klart det går, men ikke rart om det skjærer seg innimellom, spør du meg.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:36.