Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvordan lage lenke direkte til worddokument?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 09:10   #1
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvordan lage lenke direkte til worddokument?

Jeg lurer på hvordan jeg lager en lenke direkte til et word dokument?
Jeg skal nemlig vise direkte til et word dokument i en e-post, istedenfor å legge word dokumentet som vedlegg.
How to do?

Gammel 08-09-10, 09:15   #2
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan lage lenke direkte til word dokument?

Du kan legge inn stien til dokumentet som ein URL (som om du la ved ein link til ei webside), men det betingar at mottakar har tilgong til området der dokumentet ligg. Dersom mottakar ikkje har tilgong til lagringsplass for dokumentet, kjem du nok ikkje utanom å sende det som vedlegg.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:38   #3
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan lage lenke direkte til worddokument?

Legg det opp som et Google Dokument og pek til det. Da kan du sette begrensninger på hvem som skal se det dersom det er viktig.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 10:42   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan lage lenke direkte til worddokument?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Jeg lurer på hvordan jeg lager en lenke direkte til et word dokument?
Jeg skal nemlig vise direkte til et word dokument i en e-post, istedenfor å legge word dokumentet som vedlegg.
How to do?

Det kan du bare gjøre om mottaker har tilgang på samme server som deg. Typ, du mailer noe til mannen som ligger på deres felles hjemmeserver, eller til kollega som har tilgang på samme felles-server som deg.

Ellers må du gjøre som Juste beskriver.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:38.