Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Beste sushien i Oslo?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 23:25   #21
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Beste sushien i Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kor på Løkka ligge Jonoe?

Ringnes Park. På sida bort mot NAV-bygget der.

Gammel 02-09-10, 23:29   #22
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

snakkar om at ein kokk frå Alex har fått solo og starta egen restaurant. Kor var det tru?

Det er Jonoe, det.
Veldig god sushi der, selv om jeg synes Alex er det besteste sushistedet i Oslo.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 23:45   #23
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, da spørs det om ikkje det blir det.

Gammel 03-09-10, 01:40   #24
Brutus_

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Sushihuset på Carl Berner er ikke akkurat noe fancy sted men bra sushi til en veldig god pris. Men høyst uformelt altså.

Hiver meg på denne!

Gammel 03-09-10, 09:54   #25
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

snakkar om at ein kokk frå Alex har fått solo og starta egen restaurant. Kor var det tru?

That's Jonoe. Eller Janoe som jeg klarte å skrive til deg.

Kos dere!

Gammel 03-09-10, 10:36   #26
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

No har eg for sikkerhets skyld bestilt det siste bordet på Alex. Ser for meg at min kjære søndag ettermiddag kan komme med en "Det hadde jo vore greit å spist på Alex?" Så får vi sjå. Men sushi blir det.

Lørdag skal vi forresten spise i Det gamle tårnhuset på Kolbotn. Har hørt mange gode ting om den restauranten.

Gammel 03-09-10, 12:41   #27
scilla

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Kos dere på Alex!

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:07   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alex er dyrere, men jeg mener det er verdt det. Kos dere. Og avbestill bordet hvis du ikke skal ha det, du kommer i karantene med no-show på Alex, i følge kompisen min.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 13:09   #29
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Alex er dyrere, men jeg mener det er verdt det. Kos dere. Og avbestill bordet hvis du ikke skal ha det, du kommer i karantene med no-show på Alex, i følge kompisen min.

Eg forsikra meg om det at eg kunne avbestille, så den skal eg følge opp om det blir aktuelt. Økonomen min meinte at det gikk opp i opp med taxi til Vinderen, kontra gange til Solli.

Gammel 03-09-10, 13:44   #30
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Jeg foretrekker Samurai på Tøyen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:08   #31
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kos dere!

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 19:48   #32
dinadina
Geek

Medlem siden: Aug 2010
dinadina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kan istemme på Alex, og vil legge til JapoSushi.. (frognerveien)
Jeg har sett hvor dem får råvarene fra.. Loving it..

Gammel 03-09-10, 19:56   #33
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jonoe er min favoritt.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 22:13   #34
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg slenger meg med i Samuraigjengen!

Gammel 06-09-10, 20:13   #35
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Olala, det var sushien sin det! Det endte med Alex Sushi. Eg starta med gress-blandinga, Alex Mix som hovedrett, Tempurasalat som hovedrett 2 og veldig god is til dessert! Kjæresten og kollegaen hans spiste rød meny, han er meir glad i sashimi enn det eg er.

Så fantastisk mat, god vin i glasset og ikkje syns eg det var så dyrt heller? Vi betalte 2400 for til sammen to røde menyar, 9 glass vin, min sammensatte mat, to dessertar og tre kaffi.

Det besøket skal gjentas!

Vil forresten også slå et slag for Gamle Tårnhuset i Kolbotn. Veldig god mat!

Gammel 06-09-10, 20:23   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri spist på Alex. Til det er jeg for økonomisk anlagt. Men jeg har skjønt at det er godt.

Samurai på Tøyen er vår faste sushileverandør. Lokalene er ikke overkoselige, men sushien er upåklagelig. Vi bestiller alltid take away der, men jeg har jo spist der på diverse FP-treff.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:03.