Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mål

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-10, 13:50   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mål

Jeg pleier ikke å ha noe særlig med mål, men i år skulle jeg løpe Birkebeinerløpet. Særlig. Jeg har trent fire ganger i uka siden januar, men det ville jeg nok gjort uten å ha dette konkrete målet også. Det har jeg gjort lenge. Antakelig ville jeg da ikke ha løpt like lange turer, men like ofte. Nå har jeg slått opp igjen en skade fra svangerskapet, og innser så smått at det ikke kan bli noe løp for meg. Jeg er glad for at jeg nå kan gå normalt igjen, men jeg kan ikke engang løpe etter bussen, f.eks. Det er overraskende deprimerende, så dette handler nok om mer enn bare løpet som går fløyten. Ja ja, jeg fikk i det minste syklet CykelVasan i sommer (skjønt jeg feiget ut med halve distanse).

Dette er et relevant spørsmål for meg nå:

Opprinnelig lagt inn av Heilo

Er det krise å trene 1-2 ganger i uka når målet var 3?

Ja, det er egentlig litt krise. Det vil si - jeg venner meg nok til tanken på å måtte trappe kraftig ned, men det kommer til å gjøre en del med psyken og ikke minst med forholdet til egen kropp.

Andre mål jeg har hatt, er å skrive så og så mange blogginnlegg og lese 50 bøker. De første går det så som så med - blogpost-bloggen min ligger brakk, men jeg har i alle fall snart lest 45 bøker allerede.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.