![]() |
#541 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?For tiden vil de hver kveld at jeg leser om Albert Åberg som skal legge seg, men jeg skal gjøre det om til lillebror og pappa her i huset, og si mange uventede og komiske ting basert på det lillebror pleier å si til vanlig. Mye promp og bæsj og tull. Jeg går derimot litt tom for idéer, og har sagt at vi nå må ta en pause fra den. |
![]() |
![]() |
#542 |
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Storesøster på 7 år har lest regnbueøya-serien på syv bøker. Den likte hun veldig godt, og nå leser hun bøkene om Hanne (leseløve-bøker). |
![]() |
![]() |
#543 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Roald Dahl
#544 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Dinosaurer... |
![]() |
![]() |
#545 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Åå, Den hvite stenen! (Mistenker kanskje at jeg ikke ville likt den fullt så godt nå.)
#546 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Da var vi ferdig med "Georgs Magiske Medisin" (for andre gang) og i kveld begynner vi på "Mathilda"
#547 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Leser ikke så mye til 1,5 åringen. Men nå for tiden liker hun å bla i Endelig...-bøkene til Camilla Lundsten
#548 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Trond Viggos "Kroppen". Måtte dra den fram etter at Snuppa kom med ganske fantasifulle forklaringer på hvordan babyene hadde kommet inn i magen min.
#550 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?I det siste har jeg vært dårlig mor, og bare plassert ungen i sofaen med Klatremus på lydbok. Hun sovner deilig raskt av det.
#553 |
godt brukt
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi begynte på Roald Dahl og Charlie og sjokoladefabrikken i dag. Femåringen fikk hysterisk latterkrampe av sjokoladespalasset til prins Pondicherry som smeltet med prinsen i. |
![]() |
![]() |
#554 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den store boka om alfabetet. |
![]() |
![]() |
#555 |
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Vi leser Harry Potter og de vises sten. Nesten ferdig. Vi har lesestoff for all evighet siden Ungen er helfrelst....
#556 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Pokker: Lånte Knerten og mesterdetektiven (ellernoe sånt) i går, men vasket den på 40 grader i maskinen!!
![]() |
#557 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Han er fullstendig Donaldfrelst for tiden så jeg har lest Donaldblader på sengekanten i det siste. Jeg synes det er litt rart at Ole, Dole og Doffen har PC og mobiltelefon, da. |
![]() |
![]() |
#558 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Til eldste leser me Tonje Glimmerdal, og den boka har både store og små falt for. Herlige bok.
#559 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Øyeblikk ferdig med Brødrene Løvhjerte. Den har vært en skikkelig Hit! |
![]() |
![]() |
#560 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?Den store dikt- og regleboka. Litjtausa liker best Rune Belsvik, særlig om ungene som hopper i sølepytter. Jeg er veldig glad i Jacob Sande og Olav H Hauge:
|
|