|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg blir 40 år til jul. Og har skjønt av flere etter små hint her og der at de regner med en liten fest.
|
|
|
#2 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?HA, ha.. denne gidder jeg ikke svare på
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Ja, min mann, datter og hennes forlovede laget surpriseparty for meg, med flott innhold. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg ble presset til å ha fest da jeg fyllte 30 nå i sommer. Det ble åttitallsfest, og det ble en kanonkveld.
|
|
|
|
#5 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?
Jepp, det gjorde vi
|
|
|
#6 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg gjorde ikke'no da jeg passerte 40. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Folk forventer fest når man fyller rundt tall ja, det opplever jeg også. Jeg bryr meg ikke om det da, jeg lar meg ikke "presse" til noe som helst, så da jeg fylte 30 i januar valgte jeg å ha en koselig liten intim middag med venninner (Shamu, Krystallklart og Interference, og Fibi som desverre ikke kunne komme). Vi storkoste oss med god mat og skravling, og jeg kommer nok til å ville ha noe lignende igjen når jeg blir 40 eller når det skulle bli. Store rølpefester er ikke noe for meg.
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?40-årsdagen min ble ignorert totalt, slik som omtrent alle fødselsdager jeg har hatt siden jeg var 12, eller noe slikt.
|
|
|
#9 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg dro på hytta med høvdingen. Vi fiska og koste oss. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg er helt sikker på at jeg skal ha en skikkelig fest på 40-årsdagen min.
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Har noen år på meg enda, men jeg tipper det blir en real fest ja
|
|
|
#13 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg skal ha- et skikkelig gravøl. :ser ikke fram til den dagen: |
|
|
|
|
|
#15 |
|
heimføing
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg gleder meg til jeg blir 40, og har gitt beskjed til mannen om at jeg vil ha et skikkelig kalas. Gleder meg til en fin anledning til å invitere alle mine venner og kose meg sammen med dem.
|
|
|
#17 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg skal ikke noe noen fest når jeg blir 40. Selv om min eldste har sagt vi burde feire sammen, siden hun blir 18 samme år. Jeg er ikke glad i store sammenkoster jeg, men liker meg aller best med mine nærmeste. Kjedelig som fy!
|
|
|
#18 |
|
"De"
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Ja faktisk. Jeg hadde fest hele dagen. Noen kom med barn og babyer tidlig på dagen, andre eldre kollegaer kom på kaffe og kaker på ettermiddagen og resten kom på fest på kveldn. Tror det var ca 50 mennesker innom den dagen..
|
|
|
#20 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg hadde jentefest. Vi var 14-16 damer, og jeg jagde de siste ut døren i firetiden om morgenen.
|
|
![]() |
|
|