Sv: Stor forskjell på billige og dyrere flyselskap?
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Og da har du faktisk svart på spørsmålet mitt.
Nei, jeg har ikke svart på spørsmålet ditt, jeg svarte på Elins spørsmål.
Hvis Ryanair er så utrolig dårlige på absolutt alt fra personalpolitikk til kundebehandling, så kan jeg ikke forstå hvorfor selskapet fremdeles eksisterer.
Ok, jeg støtter Elin i hennes engasjement i forhold til de ansatte - men jeg tenker også at hvis det er så utrolig forferdelig å jobbe hos Ryanair, så kan jeg ikke forstå at noen gjør det i det hele tatt. De ansatte har et valg, og ingen tvinger dem til å jobbe der.
For mitt vedkommende var jeg svært skeptisk til Ryanair før jeg hadde flydd med de, men etter å ha brukt de på to turer til Dublin, så ser jeg ingen grunn til å ikke bruke dem igjen. De flyr til destinasjoner som appellerer til meg, de er rimelige (stort sett), og man kommer seg fram og tilbake. Jeg har bare opplevd smilende og flinke kabinansatte. Og det helt essensielle; Det tar 15 minutter for meg å komme til flyplassen.
Hadde Norwegian hatt samme rutetilbud som Ryanair fra Rygge, så hadde jeg trolig valgt dem, men det har de ikke. Derfor er Ryanair et soleklart valg for meg.
|