Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har du vært i Alanya?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-10, 17:52   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vært i Alanya?

jeg har ikke vært i alanya men en liten naboby. Tyrkia er i alle fall flott. Har du med guttene dine er det ikke noe problemmed at du reiser alene med dem. Eldste er jo ganske gammel også. Jeg er akkurat nå alene i side i tyrkia og det er ikke favoritt landet og reise alene, men så lenge en er forsiktig går det veldig bra. Du kan fint gå ute med guttene dine etter det er mørkt, men hold deg til godt opplyste gater med en del turister. Jeg liker å spise middag på hotellet når jeg reiser alene eller alene med unger. Tyrkere er innpåslitne så bare overse dem når alle snakker til deg på gata. Ikke svar. Bare svar på konkrete ting du lurer på i evt. Butikker. De lar en kikke mye mer i fred nå enn bare for noen år siden. Jeg er dårlig til å prute men litt gjør jeg bestandig. Gå ned ca. 30 prosent på prisen så møtes dere. Du vet jo litt hva du kan være villig til å betale. Det er mye fint og handle her i tyrkia. Gled deg.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.