|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere i høstferien?I år skal jeg visst på konferanse, men i fjor var vi på Sardinia i høstferien. Det var FINT!
|
|
|
#42 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i høstferien?Vi har bare to dager høstferie, så jeg tviler på det blir store greiene. En hyttetur, kanskje? Telttur om været er bra?
|
|
|
#43 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i høstferien?Ingenting. Mannen har aldri fri den uka. Jeg regner med at jeg kommer til å bruke uka på studier. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i høstferien?Jeg lurer på om jeg skal ta med Jonas til Danmark. Min søster og hennes familie bor sør i Danmark, og det hadde vært kjekt å fått vært litt sammen med mine nevøer noen dager. Og søstern også.
|
|
|
#46 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i høstferien?
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Hva skal dere i høstferien?Jeg skal jobbe, mannen skal sikkert på jakt deler av uka.
|
|
|
#48 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva skal dere i høstferien?Jeg starter høstferien med helgetur til Belgia og Nederland.
|
|
|
|
#49 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva skal dere i høstferien?Dere som skal ha fri; Har dere søkt om dette for lenge siden siden dere har planer? |
|
|
|
|
|
#51 |
|
I farta!!
|
Sv: Hva skal dere i høstferien?
Treng ikkje søke. Har alltid fri halve eller heile haustferien og vinterferien. Heile jul og påskeferie + 6-7 veker om sommaren.
|
|
|
#52 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere i høstferien?Jeg kan ofte bestemme om jeg vil ha fri i høstferien lang tid i forveien om vi har planer, eller kan ta det på sparket så lenge det er 2 igjen på jobben. Ofte har ikke alle 4 på avdelingen min ønske om høstferie, eller de har bare en dag eller to, så det pleier ikke å være noe problem. Rundt høstferietider her hos oss som bestandig er uke 40 er en god tid å ta ut restferien siden det ikke er noen tidsfrister eller periodeavslutt akkurat rundt da. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva skal dere i høstferien?Fri i høstferien er ikke akkurat frivillig som lærer. Men jeg sier selvfølgelig ikke nei takk selv om jeg synes det kommer veldig fort etter sommerferien. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva skal dere i høstferien?Jeg sparte en uke ferie til oktober og meldte fra om dette samtidig med sommerferien.
|
|
|
#55 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Hva skal dere i høstferien?Jeg jobber en god del ekstra og har dermed mye avspasering tilgode - har neste alltid ett par-tre dager å gå på... i år ble jeg også sykemeldt i sommerferien og fikk disse igjen til bruk seinere..
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Hva skal dere i høstferien?Her er det ikke høstferie. |
|
|
|
#57 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal dere i høstferien?på jobb.... |
|
|
|
|
|
#58 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hva skal dere i høstferien?Nå har vi lagt en fin plan, tror jeg: Vi kjører til Göteborg, overnatter på vandrehjem, går på Universeum neste dag (takk til Glitter for tips), tar ferge til Fredrikshavn og overnatter der, drar til Aalborg og besøker familie, reiser til Legoland og er der to dager og tar ferge fra Fredrikshavn til Oslo. Det må da bli en fin høstferie. Gleder meg!
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 29-09-10 kl 19:37. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
can-jur
|
Sv: Hva skal dere i høstferien?Jobbe som vanlig, arrangere et kjempe arrangement, der jeg er ansvarlig for alt ca.
|
|
|
|
#60 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere i høstferien?Her blir det Legoland onsdag-søndag. Akkurat bestilt flybilletter og hus i Lalandia i Billund. Vet at eldste ønsker seg til Legoland så dette blir nok suksess.
|
![]() |
|
|