Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-09-10, 22:19   #341
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Jeg har denne cardiganen fra Lindex, faktisk. Har ikke kjøpt noe der på flere år, men denne falt jeg for. Har allerede brukt den masse. Den har en slags sikkerhetsnål til å lukke den med. Jeg synes den er finere når den er igjen.

Gammel 01-09-10, 22:19   #342
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:27   #343
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

HM har jeg bedre erfaring med enn andre kjedebutikker faktisk.

Ja, ofte kan det vare ok. Men HM er fæle til å putte acryl i strikkeplaggene sine og det nupper som ville H her altså. Helt håpløst.

Gammel 01-09-10, 22:32   #344
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Acryl var utelukket for Haugtussa iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:55   #345
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Jeg har denne cardiganen fra Lindex, faktisk. Har ikke kjøpt noe der på flere år, men denne falt jeg for. Har allerede brukt den masse. Den har en slags sikkerhetsnål til å lukke den med. Jeg synes den er finere når den er igjen.

Ja, se der - den var jo finere enn OM-saken også.

@Kanina: Jeg har kjøpt støvletter til 2000 kroner én gang, ellers tror jeg ingen har kommet over 1000. Og jeg synes det er lettere å forsvare å bruke penger på gode sko enn på uformelige ulljakker.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 22:58   #346
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Acryl var utelukket for Haugtussa iallefall.

Acryl kjem ikkje i mitt hus nei. Det er det styggaste materialet eg ser. Men OM-jakka er nok ikkje det og du har rett i at den ikkje var dyr. Men om den ikkje er god kvalitet vil eg jo ikkje ha den.

Den frå Lindex var fin ja, kva er den laga av skal tru?

Gammel 01-09-10, 23:02   #347
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hater også akryl.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:03   #348
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg hater også akryl.

Å, Hasselnøtt, min motevenn!

Gammel 01-09-10, 23:05   #349
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

55 % bomull og 45 % a-ordet.

Gammel 01-09-10, 23:11   #350
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Må for øvrig legge til at jeg leste 2000 første gangen jeg kommenterte prisen på den jakka. 1590 var jo hakket bedre, men fortsatt dyrt. Jeg må være tungnem, for jeg får sjokk hver eneste gang jeg ser prislappen på et Odd Molly-plagg. Man kan jo få eksklusive klær som er sydd i noen få eksemplarer til lavere pris.

Gammel 01-09-10, 23:13   #351
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Å, Hasselnøtt, min motevenn!

Melder meg på! Acryl er djevelens verk.

Gammel 01-09-10, 23:17   #352
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, se der - den var jo finere enn OM-saken også.

@Kanina: Jeg har kjøpt støvletter til 2000 kroner én gang, ellers tror jeg ingen har kommet over 1000. Og jeg synes det er lettere å forsvare å bruke penger på gode sko enn på uformelige ulljakker.

Ja, jo, men om det nå var en ulljakke du likte kjempegodt og kom til å bruke i sesong etter sesong, skjønner du da at det kan være ekvivalent med å investere i et par gode sko? (Jada, jada, jeg har nettopp blåst 2000 på gode vinterstøvletter... Men hvis jeg slår sammen alle "skal bare kjøpe denne lille tingen på salg"-innkjøpene som akkumulerer i løpet av en viss tid, så er det ikke så aller verst. Og jeg skal slutte med slike "skal bare"-innkjøp nå, jeg lover. Bare etter denne reisen jeg skal på, og og.. Og nå snakket jeg meg helt bort her).

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 23:22   #353
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, jo, men om det nå var en ulljakke du likte kjempegodt og kom til å bruke i sesong etter sesong, skjønner du da at det kan være ekvivalent med å investere i et par gode sko?

Joda, og noe av problemet var kanskje at jeg syntes jakka var totalt uformelig. Men jeg tror det er lett å bli litt fartsblind av akkurat dette merket, altså.

Gammel 01-09-10, 23:26   #354
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Joda, og noe av problemet var kanskje at jeg syntes jakka var totalt uformelig. Men jeg tror det er lett å bli litt fartsblind av akkurat dette merket, altså.

Ja, i begge retninger.

Gammel 02-09-10, 00:45   #355
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Haugtussa: Hva med denne?

http://www.bodenpreview.co.uk/en-gb/...?orcid=-71#cs0

Riktignok med 20% nylon, men det er jo ikke det samme som akryl, nei nei.

Gammel 02-09-10, 01:01   #356
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

http://www.oslosportslager.no/produk...elt-18751.aspx

Gammel 02-09-10, 08:20   #357
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

/

Gammel 02-09-10, 08:23   #358
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Din tid kommer igjen også, era

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-10, 08:44   #359
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Era!

Jeg er litt på strikkefronten om dagen, og har lyst på denne:

Og en sånn en:

Gammel 02-09-10, 09:00   #360
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Acryl kjem ikkje i mitt hus nei. Det er det styggaste materialet eg ser. Men OM-jakka er nok ikkje det og du har rett i at den ikkje var dyr. Men om den ikkje er god kvalitet vil eg jo ikkje ha den.

Det var nok akryl i OM-jakke også.

Det står at den inneholder 50% acrylic 25% alpaca 25% wool.

Ellers syntes jeg plagg av ull generelt sett er veldig dyrt. Og jeg syntes jeg sjelden, kanskje aldri, finner ullplagg uten akryl på HM, Cubus, VeroModa o.l.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:12.