|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Jeg tror ikke du får de godkjent. Uskarpt og for mye skygger. Vi måtte til fotograf med 5 åringen forrige uke, her er det 6 års grense i boksen på politistasjonen. Jeg hadde med et jeg hadde tatt selv, og det ville hun ikke se på en gang. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Vi får se. Jeg har som sagt fått godkjent 3 selvtatte foto hittil - og jeg synes ikke de har vært helt supre heller. Jaja...egentlig lite å lure på. Enten må vi til fotograf, ellers så går det fint. Jeg synes forøvrig det er veldig rart om de ikke vil prøve på 5-åringen engang jeg da..Da kommer jeg faktisk til å skape meg litt.
|
|
|
#23 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Jeg tror ikke bildet av "gansteren" blir godkjent( selvom han er nydelig)
|
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Vi kom rett inn i sentrum også godt utpå sommeren, jeg tror ikke passkøer er noe å bekymre seg for nå. Vi tok passbilde av minsten hos japanfoto btw, enkelt og raskt om ikke billig.
|
|
|
#25 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Vi fikk tatt bilde av 05 årgangen på passkontoret i fjor sommer . Dog tok det et par forsøk og lillesøster ser virklig ikke ut på bilde . Før dentid ordnet vi biffen i nærmeste fotoboks . Lillesøster debuterte 6 uker gammel . |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Skal se etter deg når jeg kjører forbi på Heimdal ca 08.10 i morra tidlig jeg
|
|
|
#27 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Kan disse bildene funke som passbilder?Bildet til lillebror ble godkjent det!- Hørte ikke om storebrors bilde, for han tok på politistasjonen. Det hele tok 20 minutter. Vekte nok gjengen bak skranken da jeg kom bærende på ett stykk lillebror som bæljet som besatt. Ikke fordi han var vanskelig, men fordi han hadde slått hodet sitt.
|
![]() |
|
|