Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er snusbruk i barnehagen ok?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 21:23   #141
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er snusbruk i barnehagen ok?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men, altså. Det snakkes mye om rollemodeller. Men er det ingen som mener at noe rett og slett ikke passer seg i alle situasjoner på jobben? Er det greit at kelneren som tar i mot bestillingen din står og spiser en banan mens han gjør det? Er det greit at legen sender en sms under en konsultasjon? Er det greit at psykologen spiser en BigMac meny i en time? Passer det seg for en flyvertinne å rigge seg til med DS i et ledig flysete?Kan en sykepleier på en avdeling legge seg på sofaen i fellesstua når det er litt rolig?

Altså, noe hører ikke hjemme på jobb-arenaen, rett og slett. Uten at det trenger å handle om dårlige vs perfekte mennesker.

Det var veldig godt sagt!

Gammel 31-08-10, 21:23   #142
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser ikke på meg selv som særlig prippen heller, men jeg ville ikke likt at noen i vår barnehage brukte snus mens de var sammen med ungene. Virkelig ikke. Barnehagen er et pedagogisk tilbud. Jeg håper at de som er på jobb gjør en innsats når de er tilstede, og det innebærer å snakke ordentlig. Hva de gjør i pausene sine bryr jeg meg ikke med.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:24   #143
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ønsker ikke å skjerme barna mine fra alle livets realiteter og det inkluderer om en barnehageansatt snuser. De kan fint lære at enkelte ting er dumt og helsefarlig selv om de ser folk rundt om i samfunnet vi lever i gjør det.

Også tror jeg ikke de ser så veldig opp til de ansatte i barnehagen.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:28   #144
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Skal vi forby alt vi ikke liker? Om det er røyk, snus, sukker, niqab eller you name it, nei jeg vil ikke at noe skal forbys (bortsett fra ting som narkotika).

Jeg tenker at rusmidler havner i en egen kategori.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men, altså. Det snakkes mye om rollemodeller. Men er det ingen som mener at noe rett og slett ikke passer seg i alle situasjoner på jobben? Er det greit at kelneren som tar i mot bestillingen din står og spiser en banan mens han gjør det? Er det greit at legen sender en sms under en konsultasjon? Er det greit at psykologen spiser en BigMac meny i en time? Passer det seg for en flyvertinne å rigge seg til med DS i et ledig flysete?Kan en sykepleier på en avdeling legge seg på sofaen i fellesstua når det er litt rolig?

Altså, noe hører ikke hjemme på jobb-arenaen, rett og slett. Uten at det trenger å handle om dårlige vs perfekte mennesker.

Veldig veldig viktig poeng.

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Det trenger de ikke å gjøre. De ansatte i barnehagen er likevel rollemodeller ettersom de er voksne mennesker som har oppdrageransvar for barna daglig.

Gammel 31-08-10, 21:30   #145
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man har forskjellig grenser; snusbruk hos en barnehageansatt hadde jeg ikke reagert på, sms hos legen? Nja, nei, hun må ofte ta en hastetelefon og jeg venter. Psykologen, flyvertinnen og sykepleieren skjøtter jo ikke jobben sin i gitt eksempel i det hele tatt, men skulker ved å bedrive tiden med annet, så det er så klart ikke greit.
Snusleppe har foreløpig ikke hindret noen i det, slik jeg har opplevd det.

For ordens skyld hverken snuser eller drikker jeg, så jeg er ikke innhabil.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:32   #146
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hver gang jeg tenker på snus, ser jeg bare for meg han der Svinesund-fyren fra Big Brother. Han med kinnskjegget.

Gammel 31-08-10, 21:33   #147
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det trenger de ikke å gjøre. De ansatte i barnehagen er likevel rollemodeller ettersom de er voksne mennesker som har oppdrageransvar for barna daglig.

Det er mange rollemodeller rundt omkring, men uansett er det en del av livet at folk gjør ting de ikke burde gjøre. Skal de skjermes for å se at onkel Kåre er alkoholiker, at kusine Beate røyker og at bestefar banner? Ikke en absolutt greie for min del. Det finnes foreldre som røyker og snuser også, det er dumt, men også en del av livet. De kan heller gjøre seg disse erfaringene, man kan snakke, forklare og diskutere for å prente inn sitt syn og verdier.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 31-08-10, 21:34   #148
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Man har forskjellig grenser; snusbruk hos en barnehageansatt hadde jeg ikke reagert på, sms hos legen? Nja, nei, hun må ofte ta en hastetelefon og jeg venter. Psykologen, flyvertinnen og sykepleieren skjøtter jo ikke jobben sin i gitt eksempel i det hele tatt, men skulker ved å bedrive tiden med annet, så det er så klart ikke greit.
Snusleppe har foreløpig ikke hindret noen i det, slik jeg har opplevd det.

For ordens skyld hverken snuser eller drikker jeg, så jeg er ikke innhabil.

Man kan fint lytte mens man spiser Big Mac, flyvertinnen kan ta seg en pause ute blant passasjerene, sykepleiere har lov å hvile seg/sette seg ned om det er rolig, så hvorfor ikke slenge beina oppi sofaen, det er jo så deilig.
Dette var ment som eksempler på ting som fint går an, man kan gjøre jobben sin, men det passer seg rett og slett ikke.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:38   #149
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Det er mange rollemodeller rundt omkring, men uansett er det en del av livet at folk gjør ting de ikke burde gjøre. Skal de skjermes for å se at onkel Kåre er alkoholiker, at kusine Beate røyker og at bestefar banner? Ikke en absolutt greie for min del. Det finnes foreldre som røyker og snuser også, det er dumt, men også en del av livet. De kan heller gjøre seg disse erfaringene, man kan snakke, forklare og diskutere for å prente inn sitt syn og verdier.

Forskjellen ligger jo i at det skjer når man er på jobb - mens man jobber. Om onkel Kåre drikker i arbeidstiden så er det et problem. Om kusine Beate jobber i barnehage, og tar seg en blås mens hun skifter bleie så er ikke det greit. Det betyr ikke at de ikke kan drikke eller røyke ellers, til andre tider, på andre steder.

Gammel 31-08-10, 21:40   #150
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Forskjellen ligger jo i at det skjer når man er på jobb - mens man jobber. Om onkel Kåre drikker i arbeidstiden så er det et problem. Om kusine Beate jobber i barnehage, og tar seg en blås mens hun skifter bleie så er ikke det greit. Det betyr ikke at de ikke kan drikke eller røyke ellers, til andre tider, på andre steder.

Nå er det jo et problem hvis man er beruset på jobb, uansett hva slags jobb, og røykeloven forbyr å røyke inne mens man skifter bleie. Snus kan man gjøre rimelig usynlig (med liten pose) og plager ingen. Jeg synes det er så mange andre ting her i verden man kan reagere og klage på. Jeg får "snerpevibber" av dette her.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 31-08-10, 21:43   #151
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Hvis snus lukter kvalmende og sterkt (noe det ofte gjør) så er det jo et problem i og med at barnehageansatte ofte er i nærkontakt med barna, de sitter på fanget, koser osv. Jada det er mye som lukter vondt (svette osv), men jeg synes man kan unngå å stinke av rusmiddelgreier på jobb. Nei fysj, jeg får helt vemmelser og er glad ingen snuser i min gutts barnehage. Foreløpig, i hvert fall.

Gammel 31-08-10, 21:46   #152
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det jo et problem hvis man er beruset på jobb, uansett hva slags jobb, og røykeloven forbyr å røyke inne mens man skifter bleie. Snus kan man gjøre rimelig usynlig (med liten pose) og plager ingen. Jeg synes det er så mange andre ting her i verden man kan reagere og klage på. Jeg får "snerpevibber" av dette her.

Det er alltid noe annet man kan reagere på i stedet. Dette er ikke kampsak nr 1 for meg. Jeg luftet spm fordi jeg kjente at det føltes litt ugreit å bli møtt av en ansatt med ei giga snusleppe daglig når jeg hentet barna. Men det er ikke sånn at jeg tar ut barna fra barnehagen liksom.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 21:49   #153
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Sårri, men dette er argumenter som bare tjener til å gjøre samvittigheten renere hos den som ikke fikser å la være.

Jeg er ikke enig, men dette er en slik kommentar som ganske effektivt stopper min lyst, eller mulig evne, til å diskutere dette med deg, så da dropper jeg det.

Ellers så er jeg veldig enige i at de voksne i barnehage og ellers i hverdagen rundt barna skal tenke over hva de gjør og hvordan det påvirker barna. Jeg syns det hadde vært strålende om de sluttet å produsere ting vi forgifter kroppene våre med, det være tobakk, alkohol eller snus. Men det er lovlig. Så da er det på markedet og folk bruker det. Da tar jeg utgangspunkt i det.
Alkohol og røyk kommer på en måte i en egen klasse. Drikker du for mye minskes reaksjonsevnen, du forandre personlighet og det påvirker deg i så stor grad at du ikke kan gjøre jobben din. Altså er det ikke lov å drikke alkohol i arbeidstiden. Sigaretter og tobakk påvirker deg ikke på den måten, men det lukter, og de som er nær deg når du røyker blir tvunget til å puste inn giften din. Altså er det ikke lenger lov å røyke overalt, og på de fleste barnehager er det ikke lov å røyke på barnehagens område. Selv om jeg ikke mener at barn trenger å skånes fra alle lastene vi voksne har, så syns jeg det er en helt fin utvikling at ungene skjermes mer og mer for nikotinrøyk.
Snus ... vel... Snus kan øke sjansen for at den som bruker det får kreft i munnhulen. Det er en dårlig vane på lik linje med mye annet, men det plager bare deg selv. Det kan ikke lages forbud og regler mot alle de dårlige vanene folk har.

Gammel 31-08-10, 21:58   #154
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Apple sa det. Det er ikke alt som passer seg. Dersom barnehageansatte hadde gått rundt og spist godteri dagen lang, med en halvliter brus på lomma og en pris under leppa, hadde jeg blitt rimelig oppgitt. Det passer seg ikke. På samme måte som det heller ikke passer seg i en del andre jobbsammenhenger. Jeg kunne gjort det på mitt eget kontor, jeg kunne gjort det i et internt, uformelt møte, men jeg hadde ikke slengt opp en pose tyrkisk pepper og en halvliter cola i et formelt jobbmøte med eksterne folk. Jeg synes det er innlysende. For øvrig synes jeg eksemplet med flyvertinner som spiller DS i ledige flyseter var kostelig. Og to the point

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:01   #155
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snus lukter- definitivt! Kjenner man ikke det, har man brukt det for lenge.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:04   #156
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er enig i at det lukter, men synes sånn sett det er irrelevant for debatten. Det er mye som lukter. Folk, svette, tåfis ... mye man kan finne i en barnehage.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 22:10   #157
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Jeg er enig i at det lukter, men synes sånn sett det er irrelevant for debatten. Det er mye som lukter. Folk, svette, tåfis ... mye man kan finne i en barnehage.

Jada, klart det, men dette kom som et svar på argumentet om at det ikke plager andre. Jeg er for øvrig helt enig med den/de som snakket om å skille jobb og privatliv. Noen ting er bare ikke OK å gjøre på jobb, og jeg synes det er ganske rart å i det hele tatt diskutere om de voksne i barnehagen er rollemodeller for barna eller ikke. Mine barn har gått i flere forskjellige barnehager og det har alltid vært en eller flere personer de har sett veldig opp til der, og snakker mye om hjemme. Det hadde absolutt ikke vært likegyldig om disse personene hadde snust. Den ene gjorde riktig nok det, men da var minstemann så liten (småbarnsavdeling) at jeg ikke tror han fikk det med seg.

Gammel 31-08-10, 22:10   #158
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har forsøkt å putte en snus i overleppa én gang som 14-åring, så jeg føler kanskje ikke at bruken min er overdreven , men jeg syns ikke snus lukter så sterkt at det kan brukes som argument for å forby det i arbeidstiden. Det er fremdeles bare deg selv du plager om du bruker det.

Og som noen nevner, om lukt skal være et hovedarguument mot/for noe så er det liksom så mye man må blande seg inn i.

Gammel 31-08-10, 22:13   #159
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ønsker ikke å skjerme barna mine fra alle livets realiteter og det inkluderer om en barnehageansatt snuser. De kan fint lære at enkelte ting er dumt og helsefarlig selv om de ser folk rundt om i samfunnet vi lever i gjør det.

Så du ville syns det var greit om en ansatt røykte foran barnet? Eller spiste sjokolade foran barnet?

Jeg husker at jeg så opp til de ansatte. Voksne er rollemodeller, og barn tar etter voksne. Jeg kan ikke forstå at du ikke tror barna ser opp til de ansatte i barnehagen.

Gammel 31-08-10, 22:18   #160
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har forsøkt å putte en snus i overleppa én gang som 14-åring, så jeg føler kanskje ikke at bruken min er overdreven , men jeg syns ikke snus lukter så sterkt at det kan brukes som argument for å forby det i arbeidstiden. Det er fremdeles bare deg selv du plager om du bruker det.

Og som noen nevner, om lukt skal være et hovedarguument mot/for noe så er det liksom så mye man må blande seg inn i.

Jeg har mange kolleger som snuser, og det plager meg mindre enn kolleger som fiser eller lukter svette, det er sant. Jeg synes likevel det er noen arbeidsplasser man ikke bør snuse på, som skoler, barnehager og sykehus, f.eks. (Kollegene mine snuser ikke i klasserommet, så vidt jeg vet.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:41.