Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Husker bare melodien---

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-10, 10:05   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Husker bare melodien---

Hva i all verden gjør jeg? Jeg bare MÅ høre en sang som er helt fastklistret på hjernen. Men jeg kan bare melodien. Jeg nynner hele tiden på den....
SKal jeg bare gå inn på PLatekompaniet og synge ut?
Det er en sommer-hit, men jeg husker ikke et eneste ord..

Gammel 31-08-10, 10:09   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Husker bare melodien---

Du må nynne på lydfil og legge det ut her.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 10:24   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lydfil var lurt... skal sende til min DjBror før jeg evt legger ut her

Gammel 31-08-10, 10:59   #4
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Hm. Du har ikke iPhone, eller kjenner noen som har? Der er det diverse program hvor du kan nynne til telefonen, også finner den ut hvilken sang det er. Soundhog tror jeg mitt heter.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 11:12   #5
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Oh YEAH!! Jeg husket ETT ord, og jeg har endelig funnet sangen!!

(Kilde: youtube.com)

SÅnn, nå er jeg ferdig med den sangen De forsvinner fort ut av "repeat-knappen" i hjernen når de har blitt spilt noen ganger

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:02.