Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Rocky Road Fudge

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-10, 11:21   #41
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rocky Road Fudge

Jeg har heldigvis melkeintoleranse...

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 17:39   #42
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg har heldigvis melkeintoleranse...

Kanskje du kan lage med kokosmelk? Du kan lage og så sende rundt smaksprøver for bedømming.

Gammel 30-08-10, 18:02   #43
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Saltede peanøtter, eller usaltede peanøtter?

Hvor mange gram er det i en boks søtet kondensert melk (som jeg bruker til å lage banoffi pai)

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 18:26   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er Banoffie-pie godt? Jeg har lenge tenkt på å lage det, men det har aldri blitt noe.

Gammel 30-08-10, 19:02   #45
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Må definitivt testes.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 19:30   #46
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Banoffi pie er kjempegodt :nikker entusiastisk:

Gammel 30-08-10, 19:52   #47
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Saltede peanøtter, eller usaltede peanøtter?

Hvor mange gram er det i en boks søtet kondensert melk (som jeg bruker til å lage banoffi pai)

Jeg brukte saltede.

Og heldigvis så er det akkurat 397 g søtet, kondensert melk i en boks!

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:06   #48
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er Banoffie-pie godt? Jeg har lenge tenkt på å lage det, men det har aldri blitt noe.

Den er knallgod! Enkel å lage, garrantert suksè.
Jeg hadde med en halv slik på jobb i natt, jeg tok en smal stripe, mens de tre andre spiste resten.

Gammel 30-08-10, 20:17   #49
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke du smakt banoffi pai!

Det er herlig!

Gammel 30-08-10, 20:21   #50
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er herlig!

Hva er oppskriften da?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:22   #51
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er herlig!

Nei, det er i grunnen ganske utrolig, for jeg elsker jo å bake nye ting. Kom over oppskriften på detsøteliv for noen måneder siden og har hatt lyst å prøve lenge, men det har liksom aldri blitt.

Gammel 30-08-10, 20:23   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

http://detsoteliv.no/searchresults_o...pe.php?id=2334

Gammel 30-08-10, 20:34   #53
Kims
Aktiv

Kims sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
Kims er litt kulKims er litt kulKims er litt kul
Standard

Jeg visste at jeg ikke burde lese denne tråden. Og så på en mandag...

Oppskriften skal definitivt testes ut, men ikke før det nærmer seg jul.

Gammel 31-08-10, 10:15   #54
Señora

Señora sin avatar

Standard

Jeg bruker bare digestive kjeks, sammen med smør og lager "ostekakebunn",

Koker kondensert søtet melk i 3 timer (obs! må ha dekket vann hele tiden, ellers kan boksen eksplodere)

dekker bunnen med bananer i skiver, legger på et lag med toffeen som du har kokt i boks, pisker fløte med litt vaniljesukker eller instant kaffe, eller Oboy/Nesquick, pynte på toppen med flytende sjokolade/peanøtter eller lignende og server.

Gammel 04-09-10, 18:57   #55
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sukk... denne var fantastisk. Det blir vanskelig å unngå å bli svært mett i kveld.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 09:24   #56
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Dytter litt på denne, i disse juletider! Jeg skal lage et par satser og putte i fine glass og bokser, pynte litt og gi bort til div bekjente

Gammel 07-12-10, 13:25   #57
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Dytter litt på denne, i disse juletider! Jeg skal lage et par satser og putte i fine glass og bokser, pynte litt og gi bort til div bekjente

Det tenkte jeg også å gjøre.

Men kan jeg erstatte denne "melken" med noe annet? Finner ikke på butikken...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-10, 19:04   #58
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Det tenkte jeg også å gjøre.

Men kan jeg erstatte denne "melken" med noe annet? Finner ikke på butikken...

Ikke som jeg vet, jeg tror at det må være akkurat den. Hvis du går på innvandrerbutikker så finner du det der!

Gammel 17-12-10, 19:08   #59
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*Har form i kjøleskapet*

Gammel 17-11-11, 08:55   #60
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Standard

Dytter litt på denne, siden det nærmer seg jul Jeg har tenkt å lage den, putte i fine glass med fine snører og pen etikkette. Ja, og så gi bort i julegave da

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.