Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shoppingtips i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 07:58   #21
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtips i London?

Der kom jeg endelig på hva butikken jeg skulle anbefale heter:

JIGSAW!

De har mye fint!

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 15:08   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for mange gode tips!

Opprinnelig lagt inn av venla, her.

Da må du innom Anthropologie i Regent street

Fikk faktisk tips om denne fra ei venninne her om dagen også - den trumfer både Noa Noa og Desigual, mener hun, så dette jo være bra!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 15:21   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg misunnelig. Jeg introduserte dagsturshoppingideen til Smilefjes for mannen og han syntes det hørtes skikkelig lurt ut. Dessverre har jeg ytterst få feriedager igjen i år og det er en "kjip" arbeidstakerjul.

Hvis du og Blåmann er i London sammen på søndag, så anbefaler jeg markedet i Portobello Road. Der er det en del ålreite restauranter også.

Hvis dere liker fancy indisk mat så har denne restauranten fått hederlig omtale i Michelin-guiden: http://www.malabar-restaurant.co.uk/ Den er dog dyrere enn de fleste andre indiske i London.

Gammel 29-08-10, 01:42   #24
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du må kjøpe Lemsip cold & flu. Uunnværlig når du har feber og er forkjølet.

Gammel 29-08-10, 01:49   #25
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Du må kjøpe Lemsip cold & flu. Uunnværlig når du har feber og er forkjølet.

Ja, det er et must. Jeg har faktisk allerede et betydelig lager.

Gammel 29-08-10, 02:28   #26
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg synes godt noen kan fortelle om en skobutikk med bredt utvalg i Fly London. : skal kanskje til London i høst jeg også :

Schuh har godt utvalg av FLY London, og veldig mye annet fint også. Ligger i Oxford Street, rett bortenfor Top Shop.

Ellers liker jeg godt å handle i Seven Dials ved Covent Garden. SuperDry har mye fint og i Neal Street er det mange skobutikker. Det skal også komme FLY London butikk der.

Gammel 29-08-10, 21:52   #27
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne har vel vært oppe på forumet før, men her er en veldig fin link til shoppingkart:
http://www.streetsensation.co.uk/download_page.htm

Men man må visst betale for dem.

Sist redigert av Jenna : 29-08-10 kl 22:01. Årsak: Glemte å tilføye at man visstok må betale for kartene
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 21:53   #28
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Schuh har godt utvalg av FLY London, og veldig mye annet fint også. Ligger i Oxford Street, rett bortenfor Top Shop.

Ellers liker jeg godt å handle i Seven Dials ved Covent Garden. SuperDry har mye fint og i Neal Street er det mange skobutikker. Det skal også komme FLY London butikk der.

I denne linken står det også at det skal komme en egen FLY London butikk "soon". HVa de legger i begrepet soon vites ikke men det hadde vært fint om det var i løpet av 14 dager.

Gammel 29-08-10, 21:58   #29
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Acne Studio åpnet superstore i London i juli. 13 Dover Street.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-10, 02:01   #30
dinadina
Geek

Medlem siden: Aug 2010
dinadina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vintage shopping i Camden Marked er jo en klassiker for den som er supergnien

Og du er ganske bankers på at ingen har akkurat det skjørtet / den jakka når du kommer hjem

Prisene ligner på H&M, Cubus...

Gammel 31-08-10, 08:18   #31
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

I denne linken står det også at det skal komme en egen FLY London butikk "soon". HVa de legger i begrepet soon vites ikke men det hadde vært fint om det var i løpet av 14 dager.

Eller før torsdag, takk!

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-10, 16:51   #32
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rug, her.

Eller før torsdag, takk!

Jeg gir meg ikke, siden jeg reiser til London neste fredag:

http://flylondon.com/?1&it=noticia&mop=511&co=2392

Gammel 03-09-10, 18:07   #33
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Gammel 06-09-10, 09:46   #34
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Den er åpen, ja - har vært i en uke. Jeg ANGRER på støvlettene jeg reiste fra...

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 09:50   #35
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har et veldig godt øl der som heter pint, det må du prøve.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 10:16   #36
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fly London-butikk!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-10, 00:11   #37
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

På tide å dytte litt på denne (selv om jeg er livredd for å jinxe noe ). På lørdagen blir det nok shopping på Blåmann og meg. Vi går gjerne hver for oss, men det hadde jo vært hyggelig å oppholde seg i samme område, så vi kan spise lunsj sammen osv. Hvilket strøk vil vi begge ha glede av, tro? Kensington, f.eks.? Jeg tenkte å ta en Boden-ekspedisjon på mandagen, da jeg er alene i byen.

Gammel 30-09-10, 00:25   #38
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se hva jeg fant! http://londonguiden.no/shopping-london. Her kan du klikke på de ulike gatene og se hvilke butikker som finnes. Vil du unngå veldigveldig trengsel, kan det være verd å ta tuben til Sloane Square og shoppe i King's Road.

Gammel 30-09-10, 00:25   #39
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min nye favorittbutikk i England er White Stuff. Den tror jeg du vil like også!

http://www.whitestuff.com/

Gammel 30-09-10, 00:42   #40
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Jeg foreslår at dere tar en tur til Covent Garden. Masse godt å spise, og så er Bravissimo lokalisert der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.