|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
intro
|
Sv: Shoppingtips i London?Takk for mange gode tips!
Fikk faktisk tips om denne fra ei venninne her om dagen også - den trumfer både Noa Noa og Desigual, mener hun, så dette må jo være bra!
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Shoppingtips i London?Nå ble jeg misunnelig. Jeg introduserte dagsturshoppingideen til Smilefjes for mannen og han syntes det hørtes skikkelig lurt ut. Dessverre har jeg ytterst få feriedager igjen i år og det er en "kjip" arbeidstakerjul.
|
|
|
|
#26 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtips i London?
Schuh har godt utvalg av FLY London, og veldig mye annet fint også. Ligger i Oxford Street, rett bortenfor Top Shop.
|
|
|
#27 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtips i London?Denne har vel vært oppe på forumet før, men her er en veldig fin link til shoppingkart: Sist redigert av Jenna : 29-08-10 kl 22:01. Årsak: Glemte å tilføye at man visstok må betale for kartene |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Det ordner seg alltid
I denne linken står det også at det skal komme en egen FLY London butikk "soon". HVa de legger i begrepet soon vites ikke men det hadde vært fint om det var i løpet av 14 dager. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtips i London?Acne Studio åpnet superstore i London i juli. 13 Dover Street.
|
|
|
#30 |
|
Geek
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Shoppingtips i London?Vintage shopping i Camden Marked er jo en klassiker for den som er supergnien
|
|
|
#31 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller før torsdag, takk! |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Det ordner seg alltid
Jeg gir meg ikke, siden jeg reiser til London neste fredag: |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtips i London?Den er åpen, ja - har vært i en uke. Jeg ANGRER på støvlettene jeg reiste fra... |
|
|
|
|
|
#36 |
|
kamerat
|
Sv: Shoppingtips i London?Fly London-butikk!
|
|
|
#37 |
|
intro
|
Sv: Shoppingtips i London?På tide å dytte litt på denne (selv om jeg er livredd for å jinxe noe
|
|
|
|
#38 |
|
saftig
|
Sv: Shoppingtips i London?Se hva jeg fant! http://londonguiden.no/shopping-london. Her kan du klikke på de ulike gatene og se hvilke butikker som finnes. Vil du unngå veldigveldig trengsel, kan det være verd å ta tuben til Sloane Square og shoppe i King's Road.
|
|
|
#39 |
|
By the Sea
|
Sv: Shoppingtips i London?Min nye favorittbutikk i England er White Stuff. Den tror jeg du vil like også!
|
![]() |
|
|