|
Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Overgang PC til Mac - noen som har angret?Jeg vil tro at de aller fleste "normalbrukere" syns Apple er flotters når man har byttet. Kan man mye om PC, not so much. I studietiden var jeg nødt til å jobbe endel på min studievenninnes Mac, og jeg var nær ved å kaste den i veggen omtrent hver gang. Jeg har samme inntrykk som mrc, at man ofte bytter fra en dårlig PC til en relativt dyr Apple, og legger kvalitetsforskjellen i byttet, og tenker ikke over at man kanskje ville fått samme boostet ved å velge en annen og bedre PC.
![]() |
#22 |
kamerat
|
![]() Sv: Overgang PC til Mac - noen som har angret?
Jeg har ofte langt mer enn det der gående uten at min MacBook alu blir varm. Men den blir varm av flash, filmvisning, heavy operasjoner i statistikkprogram og tunge nedlastninger, det gjør den.
Og vice versa, jeg startet med mac, har brukt mac i 16 år, og er en relativt avansert macbruker. Jeg har måttet bruke pc på jobb i perioder, og det blir jeg bare møkksur av. Ni måneder på Vista, f.eks.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Overgang PC til Mac - noen som har angret?Jeg byttet fra pc til Mac i 2004, og for meg er det operativsystemet som utgjør "det store". Det kunne jeg jo aldri fått ved å velge en dyrere pc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For min del var det Vista som var dråpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Overgang PC til Mac - noen som har angret?Jeg fikk min første mac som 9 åring
![]() |
|
|