Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg trenger tips!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 15:13   #33
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg trenger tips!

Jeg er heller ikke så nøye på hvem som har laget ulla. Vi har alt fra Tom&Trine, via Janus til noe nøstebarn. Storebror elsker ulla si, og har også på ferie i Danmark spurt om å få sove i ulla. Lillebror er litt varmere, så der bruker vi litt mer bomull innimellom.

På beina har vi brukt å ha ett par med gore-tex viking og ecco er gode, sympatex er ofte veldig lette sko som er godt for de minste. Ettersom det er mer vått enn kaldt her vi bor så har vi satset på den gore-tex varianten som er mest vanntett, ikke den som isolerer aller best. Hvilken varierer litt fra år til år.

I tillegg har det vært fint med viking thermo. I vinter kjøpte vi et par av disse ekstra tykke vanntette støvlene med tykk ull innersokk. Husker ikke merket...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:49.