Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

True Blood sesong 3

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 12:27   #401
Katie
:)

Katie sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

Sv: True Blood sesong 3

Nå er jeg godt i gang med bok 4 (Dead to the world) og her er det mye Eric altså Jeg storkoser meg

Gammel 29-08-10, 12:41   #402
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Bok 4 er den beste.

Gammel 29-08-10, 15:31   #403
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Henger litt etter jeg, men klarte ikke holde meg unna tråden. Skal se episode 5 i kveld.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 17:07   #404
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I morgen er det ny episode!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 20:46   #405
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

henge etter? i trueblood?

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 09:25   #406
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er mandag!

Og nest siste episode... :felle en tåre: ..men om to uker begynner SOA igjen!

Gammel 30-08-10, 10:07   #407
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Det er mandag!

Og nest siste episode... :felle en tåre: ..men om to uker begynner SOA igjen!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 10:22   #408
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Wohoo! Jeg satt på nedlasting før jeg dro på jobb i dag - så det er klart til jeg kommer hjem. Skal på skogstur med klassen til eldste etter jobb, så er det bare å hive ungene i seng når jeg kommer hjem, så er det kosetid for mor

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 11:16   #409
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg oppdaget i går at jeg ikke hadde fått med meg de siste episodene av sesong 1. Fra der Bill gjør Jessica til vampyr.

Gammel 30-08-10, 17:40   #410
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Har den på nedlasting, og gleeeder meg til ungene er i seng.

Men hva er SOA?

Gammel 30-08-10, 17:49   #411
Katie
:)

Katie sin avatar

Hvor: Oslo
Katie er litt kul
Standard

SOA = Sons of Anarchy?

Gammel 30-08-10, 18:24   #412
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av SpetakkelRandi, her.

henge etter? i trueblood?

Jeg hadde ikke sett en eneste episode før i slutten av juni. Da så jeg to sesonger på 14 dager. Så har jeg vært på ferie... derfor. Unnskyldt?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:47   #413
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Men hva er SOA?

Opprinnelig lagt inn av Katie, her.

SOA = Sons of Anarchy?

Ikke vampyrer da.
Jeg trodde ikke jeg skulle like en serie om bikere (ala Hells Angels), men det er som Sopranos på hjul.

Gammel 30-08-10, 20:48   #414
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ferdig med episode 11. Og jeg er litt sånn:

Gammel 30-08-10, 20:49   #415
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Standard

True Blood lastes ned as we speak. Jeg sitter klar med minnepinnen i hånden klar til å storme til tv'n når den er ok.

Gammel 30-08-10, 20:57   #416
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg ser, as we speak.

Gammel 30-08-10, 20:58   #417
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

grusom slutt!!!! eric overlever???? HULK!!!

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:16   #418
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jaaaa, det må han!!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:56   #419
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis Eric dauer, så streiker jeg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 22:57   #420
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Hva er det for slags slutt? Og to hele uker til neste gang, og da er det siste episode?

Tortur kalles det. Ganske sikker på at det er forbudt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:17.