|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi låser kun om natten.
|
|
|
#42 |
|
I mål
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Jeg låser alltid. Dvs, nå som storebror har begynt å gå litt ut og inn når han leker alene ute, står døra oppe når han er ute, men da er jeg alltid i stua eller på kjøkkenet og ser nærmest utgangsdøra. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Passiv
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei. Men vi bor nesten på landet, og har påpasselige naboer. |
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Låse om natta, men ikkje om dagen. Da hender eg ikkje låser om eg skal ein liten tur i nabolaget, særlig om eldste ikkje er heima, og ikkje har med nøkkel. I dag låste me når me drog heimanfra, bare for å finna ut at vaskeromsdøra stod på vid vegg når me kom heim. Jaja..
|
|
|
#46 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
Samme her.
|
|
|
#47 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Om natten er det låst.
|
|
|
#48 |
|
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei, bare om natten. Men vi bor sånn til at de få gangene det kommer noen hit, er det nesten uten unntak velkomne gjester. Men jeg låser når jeg er alene hjemme.
|
|
|
#49 |
|
Epikur
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Sjelden eller aldri på dagtid, alltid på natten. Jeg er så sløv at jeg har feks gjort meg mye møye med å låse gatedøren når jeg følger i barnehagen, mens inngangen til vaskerommet og verandadøren er ulåste og vinduene i andre etasje står på vid vegg.
|
|
|
#50 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Nei, sjelden hvis vi er hjemme på dagtid, men vi låser alltid på natta. Når mannen er borte pleier jeg låse på kveldene - i god tid før jeg legger meg.
|
|
|
#51 |
|
Bedreviter
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Det er sjelden vi låser om dagen. (Ikke at det ville hjelpe noe videre heller; her renner ungene inn og ut hele dagen.) |
|
|
|
|
|
#52 |
|
saftig
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?
Altså, jeg er jo heller ikke redd for naboene, og jeg bor i et "snilt" nabolag. Men det var heller ikke noen nabo som kom inn i ettermiddag. Det har vært noen stygge tilfeller av hjemmerani området i det siste, så helten ringte politiet da han kom hjem rett etterpå. De sendte en bil direkte, så de tok det på alvor.
|
|
|
#53 |
|
Lykkelig 3barnsmor:)
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Når ungene er inne er det låst. Er de ute, er døra åpen. Vi har inngang i sokkeletasjen og merker ikke om noen kommer inn
|
|
|
#54 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Usj, ekkel opplevelse !
|
|
|
#55 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi har som oftest åpent om dagen, men av og til låser vi, jeg får helt angst når leikekameratene til Frøkna plutsetlig står i stua. Om natta låser vi alltid. Men vi bor innerst i en rolig blindvei, så det er vel ikke av sikkerhetsgrunner vi av og til låser på dagen.
|
|
|
|
#56 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?safran: Det hørtes ut som ei som skulle stjele ja. Jeg ville ringt politiet og sagt fra at det er folk i området som prøver å stjele på den måten.
|
|
|
#57 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Æsj, for en guffen opplevelse!
|
|
|
#58 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Låser dere døren når dere er hjemme?
|
|
|
#59 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Låser dere døren når dere er hjemme?Vi bor i blokk og låser alltid. Først så låste vi mest pga av at tøffingen syntes det var utrolig morsomt å løpe ut i gangen og i trappene, nå låser vi fordi det føles tryggest og best. |
|
|
|
![]() |
|
|