Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

HD-dekoderen fra Canal Digital tar ikke opp

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-10, 10:43   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: HD dekoderen fra Canal Digital tar ikke opp

Det er vanlig med hd dekoderen fra anal digital.

På manns jobb sitter det en (c)anal digital mann i etg over og han snakker ofte med han.Og Han anal mannen sier at det er et svært kjent problem. En på jobben til mann har byttet ut 5 hd dekodere på 3 mnd.
Derfor har ikke vi giddet å byttet til anal sin hd dekoder og bare har den vanlige(som vi fikk da vi fikk kabel her oppe på fjellet i fjor i mai) dekoderen,gidder ikke betale 1000 kr for noe som ikke funker.

Jeg laster helle ned ting jeg vil se om jeg ikke rekker det på tv..

Hadde vi vist det vi vet i dag hadde vi heller hatt parabolen og ikke hadd "dekning" i storm og sikkelig snø vær, det det funket nesten bedre med viasatt en (c)anal digital, hadde vi kunnet hatt noe annet en (c)anal digital sitt kabeltv hadde vi valgt det

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:48.