Sv: HTC Desire vs. Wildfire?
Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.
Amobil anbefaler ikke Wildfire, og de er vanligvis pålitelige når det kommer til sånn som dette. Desire er i en helt annen klasse når det kommer til dette, og kan egentlig ikke sammenlignes. En annen sak er at Desire har vært på markedet såpass lenge nå at HTC sikkert kommer med en oppfølger snart, så om du har enda mer tålmodighet å grave opp ville jeg ventet til den dukket opp. Har generelt stor sans for HTC-mobiler, de tåler mye og er stort sett bra både når det kommer til hardware og software, derfor overrasket denne floppen med wildfire meg litt.
Det kommer alltids noe bedre om man venter ;-)
Desire HD er vel på vei. Den har imidlertid en ulempe i å være såpass stor pga større skjerm. På en måte trenger ikke HTC å ha det direkte travelt - etterspørselen etter Desire er såpass stor at det etter flere mnd på markedet fortsatt er leveringsproblemer.
Man skal være obs på at det har kommet Desire på markedet med litt dårligere skjerm enn på "originalen". Om forskjellen i praksis er stor mellom AMOLED- og SLCD-skjermen vet jeg ikke....
|