Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 13:08   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er det stygge kvinner som gjør sånt? (VG)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Charlize Theron som vanlig glamourøs stæsjet, og som gal morder i "Monster".

Det var en veldig overbevisende endring, ja. Men der er det jo heller ikke bare snakk om at hun ikke "kommer til sin rett" på bilde to, der er det profesjonelle makeup-artister (pluss hennes eget talent) som går inn for å få henne til å se både styggere og galere ut, i tillegg til at hun la på seg 10-15 kilo for å spille rollen (og la de ikke også inn noe i kinnene hennes for å endre ansiktsformen, tro?).

Gammel 13-02-07, 13:09   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes også nok av paparazzi-bilder på nett og ellers som viser hvordan glamorøse kjendiser "egentlig" ser ut, altså når de pusser nesen eller spiser samtidig som vinden rufser til håret deres, eller lignende. Det er ytterst få som ser modellvakre ut uten modellsminke og et flatterende ansiktsuttrykk.

Gammel 13-02-07, 13:23   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Og det får de også, ihvertfall om de har nok penger.

Jeg synes vel i grunnen at hun her ser skikkelig creepy ut jeg. Vel har hun glatte veldformede trekk, men det er noe med det stive ansiktet og blikket hun alltid har på bilder som gjør at jeg grøsser.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, der ser man jo egentlig veldig godt hvor lite pen en flott dame kan se ut med grell belysning, ustelt hår og et håpløst ansiktsuttrykk.

... og det har ikke de der h***** butikkene skjønt enda med tanke på prøverommene.

Det finnes også nok av paparazzi-bilder på nett og ellers som viser hvordan glamorøse kjendiser "egentlig" ser ut, altså når de pusser nesen eller spiser samtidig som vinden rufser til håret deres, eller lignende. Det er ytterst få som ser modellvakre ut uten modellsminke og et flatterende ansiktsuttrykk.

Hvordan man har det inni seg har utrolig mye å si for hvordan en fremstår. Ansikt og mimikk har enormt mye å si. Jeg ser det spesilelt på meg selv i speilet. På gode dager der jeg er glad, smertefri og har stelt meg, så er jeg rimelig fornøyd med speilbildet mitt. Mens på dager der jeg er sliten, har mye smerter, er nedfor og hele verden ser vrang ut, -og jeg heller ikke har fått stelt meg. Vel da kan jeg skremme fanden på flat mark.

Jeg leste noe en gang om at man var selv ansvarlig for sitt utseende etter fyllte -husker ikke om det var 30 eller 40. I allefall, så har det med at hva vi tenker på, hvordan vi spiser, hva vi føler, osv setter sine spor etterhvert. Og det er vel årsaken til at endel av disse som var så pene som unge og har levd et utsvevende liv ikke alltid er så flotte lengre på reunion etter 20 år. Mens andre igjen blir vakrere med årene.

Gammel 13-02-07, 15:56   #4
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg leste noe en gang om at man var selv ansvarlig for sitt utseende etter fyllte -husker ikke om det var 30 eller 40. I allefall, så har det med at hva vi tenker på, hvordan vi spiser, hva vi føler, osv setter sine spor etterhvert. Og det er vel årsaken til at endel av disse som var så pene som unge og har levd et utsvevende liv ikke alltid er så flotte lengre på reunion etter 20 år. Mens andre igjen blir vakrere med årene.

Jeg har i hvert fall påstått tidligere at er du vakker som 20-åring har du vært heldig. Er du vakker som 40-åring har du vært flink.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 18:47   #5
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg synes vel i grunnen at hun her ser skikkelig creepy ut jeg. Vel har hun glatte veldformede trekk, men det er noe med det stive ansiktet og blikket hun alltid har på bilder som gjør at jeg grøsser.
.

Creepy ja, men dog pent creepy....Kanskje hun også er en morder eller babystjeler.

Hun så ikke så creepy før modellkarrieren henns skjøt skikkelig fart:

Gammel 13-02-07, 18:29   #6
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Det var en veldig overbevisende endring, ja. Men der er det jo heller ikke bare snakk om at hun ikke "kommer til sin rett" på bilde to, der er det profesjonelle makeup-artister (pluss hennes eget talent) som går inn for å få henne til å se både styggere og galere ut, i tillegg til at hun la på seg 10-15 kilo for å spille rollen (og la de ikke også inn noe i kinnene hennes for å endre ansiktsformen, tro?).

...Ja, og nettopp derfor skrev jeg kanskje at det er sinnstilstanden til vedkommende som gjør at hun ser gal ut... for når hun er "vanlig" så steller hun seg såpass at hun ser ut som folk og pen og ryddig, men på bilde 2 ser hun bare gal ut (og ingen har vært inne og gjort henne styggere enn vanlig, hverken makeupartister eller frisører) Konklusjon: Hun ser gal ut fordi hun er gal i øyeblikket (bilde 2)

Steller man Charlize Theron til de ugjenkjennelige så ser hun også gal ut, selv om det naturlige medfødte utgangspunktet hennes er ganske så bra vil jeg si, og Charlize Theron ER ikke gal, men er sminket gal.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:47.