|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterHvor kjøper dere Boken? Var innom på Norli i lunsjen og de hadde den ikke. |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterbokkilden har den.
|
|
|
#104 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
|
|
|
#105 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterKirsebær, lese boken. Jeg lover, den gjør det lettere.
|
|
|
#106 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutter
Oh! Hentelapp i posten! Og jeg har, som ventet ikke satt inn pengene... I kveld.
|
|
|
#111 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Les den en gang til?
|
|
|
#112 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg er røykfri uten store problem, men i dag skal jeg treffe venninne, drikke øl og sånn. Jeg kjenner at jeg istedet for å tenke : "Dette klarer jeg. Jeg trenger ikke røyken", tenker "Føkk. Jeg kommer til å røyke, også er alt ødelagt. Jeg kan bare gi opp". Og selv om det er en tøysete tanke så er den veldig der. Jeg fatter ikke hvorfor.
|
|
|
#113 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Dette klarer du fint - jeg har troa! Men jeg skjønner hva du mener. Sist jeg "slutta" kunne jeg ikke drikke øl i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#114 |
|
Metallica!!
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg har og hørt om noen som måtte lese boken flere ganger. Og så bestemme seg for å åpne sinnet fullstendig for å godta å ta til seg det som stod. Men så gikk sluttingen veldig greit etterpå.
|
|
|
#115 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg røyker som en svamp, og drikker for såvidt som en også.
|
|
|
#116 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterIiiiiik... Hva gjør jeg her inne i denne tråden da.
|
|
|
|
#117 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterEgentlig så har jeg vel egentlig aldi hatt noe særlig røyksug og når jeg har vært ute har jeg ofte latt røyken bli igjen uten problemer.
|
|
|
|
#119 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg er fortsatt røykfri, og er i grunn ganske stolt.
|
|
|
|
#120 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Den store tråden for røykesluttere, ønskesluttere, prøvesluttere og andre slutterJeg røyket kanskje ikke som en helt, men jeg drakk som en.
|
![]() |
|
|