Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 22:32   #1461
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Tove, har du fått nye oppdrag nå?
Jeg er ferdig med alle, det var jammen ikke mange.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 22:38   #1462
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ble ferdig dagen etter det kom nye.

Gammel 23-08-10, 22:41   #1463
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ble ferdig dagen etter det kom nye.

Sukk, det er kjedelig uten oppdrag.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 23-08-10, 22:43   #1464
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Sukk, det er kjedelig uten oppdrag.

Ja! Skulle ikke tro det var så veldig vanskelig å smekke sammen noen oppdrag da?

Gammel 23-08-10, 22:53   #1465
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Hva er det siste oppdraget da? Eller hvilke oppdrag venter etter millionoppdraget? Holder på med det nå.

Gammel 24-08-10, 17:01   #1466
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har noe greaseri til overs? Mangler to skarve.
Og søtten hammere, fjørti bricks og en nails.
N, level 43.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 17:02   #1467
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Du har sort hvitt bilde? Ja?

Gammel 24-08-10, 17:03   #1468
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp. Det er meg. I allefall på en særdeles god dag.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 17:10   #1469
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Da skal jeg se hva jeg kan få sendt.

Gammel 24-08-10, 17:11   #1470
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Kan du legge ut request på grease? Jeg får ikke sende på annen måte og den du har på veggen din er foreldet.
Samtidig kan du godt legge ut på murstein og.

Gammel 24-08-10, 17:17   #1471
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Standard

Det ligger i ønskelista mi, gjør det ikke? Både brick, grease og hammer.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 17:21   #1472
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Joda, men jeg har ikke selv, så hvis du sender request skal jeg klikke på den til deg.
Og det som ligger i ønskelisten må du eie selv vøtt.

Gammel 24-08-10, 18:05   #1473
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Standard

Ah. Da gjør jeg det.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 24-08-10, 18:10   #1474
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Har andre trøbbel med å komme inn?????

Gammel 25-08-10, 19:06   #1475
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ingen problemer med å komme inn.
Kishas gård har klart millionoppdraget og ble tappet for 1 mill. for noen dager siden.
Nå har det kommet opp på nytt, med beskjed om at når 1 mill er nådd, blir kontoen tappet for samme beløp. Da blir Kisha BLAKK.

Gammel 25-08-10, 19:10   #1476
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hæ, blir du tappet for 1 million TO ganger?

Gammel 25-08-10, 19:15   #1477
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det ser slik ut. Nå har jeg sådd masse peanøtter for å ha noe å leve av etterpå. Dessuten har jeg spart på tornekratt, steiner og jodeskaller fordi jeg trodde det skulle komme som oppdrag at barnet skulle samle dette.
Det er ikke samme oppdrag hos alle forstår jeg.

Gammel 25-08-10, 19:40   #1478
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hæ, blir du tappet for 1 million TO ganger?

På tide vi får litt i stedet for bare å bli fratatt hardt opptjente midler.

Jeg er endelig ferdig med peanøttoppdraget, samler opp til millionen nå men skal være litt lur sånn at jeg ikke blir raka fant når det bikker over.
:klok av skade etter å ha mistet de første 500 000:

Gammel 25-08-10, 19:41   #1479
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Har andre trøbbel med å komme inn?????

Jeg kommer inn, men det hakker så jeg holder på å bli gal. Hakker og stopper, hakker og stopper. En liten manøver tar kjempelang tid.
Når jeg spiller på mannen sin Frontier gård med min maskin er det ikke sånn.
Utrolig irriterende.

Gammel 25-08-10, 20:27   #1480
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg har ingen problemer med å komme inn.
Kishas gård har klart millionoppdraget og ble tappet for 1 mill. for noen dager siden.
Nå har det kommet opp på nytt, med beskjed om at når 1 mill er nådd, blir kontoen tappet for samme beløp. Da blir Kisha BLAKK.

Det har vært sånn til meg en gang også, når jeg drev med eggsanking. Etter jeg hadde samlet alle eggene, så hoppet oppdraget tilbake til før jeg gjorde det, og måtte gjøre alt igjen på nytt. Mener Propella også skrev om det en gang. Men jeg mistet ikke noe da. Det var som alt stilte seg tilbake, så jeg hadde de pengene jeg hadde, maten og alt det der.

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg kommer inn, men det hakker så jeg holder på å bli gal. Hakker og stopper, hakker og stopper. En liten manøver tar kjempelang tid.
Når jeg spiller på mannen sin Frontier gård med min maskin er det ikke sånn.
Utrolig irriterende.

Spiller du med fullskjerm? Om jeg ikke gjør det, så kan jeg ikke spille. Da hakker det veldig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.