|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#421 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea
Det var ikke på vårt rom (bodde på Athena). |
|
|
|
|
|
#422 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Da er vi der samtidig, er andre gangen vi skal dit. |
|
|
|
|
|
#423 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaTakk for svar begge to. Reiser med mannen og snuppa på 4,5 år. Er gravid i uke 25 nå, så jeg frykter det kan bli varmt, men det går nok bra. Får bare avkjøle meg i bassengene og holde meg i skyggen. |
|
|
|
|
|
#424 |
|
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaDet er fryser på Athena, har nettopp kommet hjem derfra
|
|
|
#425 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaTro: Vi bodde på Helios, og der var det både en liten fryseboks, oppvaskbørste og såpe. |
|
|
|
|
|
#426 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2010
![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaEt lite hastespm... er det mulig å vaske klær på hotellet?? Gjett om vi er klare for avreise i morgen tiiiidlig!! |
|
|
|
|
|
#428 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVi er her nå, dag 9 i sag så vi drar hjem igjen på söndag. |
|
|
|
|
|
#429 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaNoen som vet om man får ta med badehåndklær fra hoteller til bassenget/stranda? Hadde vært digg å slippe å pakke med seg håndklær hjemmefra, det tar jo sånn plass. |
|
|
|
|
|
#430 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaDu får strandhåndkle som du kan bytte ut ved behov.
|
|
|
#431 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVi er her nå og det er fantastisk! Paradis for barna og ganske avslappende for oss voksne |
|
|
|
|
|
#432 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaDa var vi kommet hjem etter en herlig ferie på Rhodos. Vi tok turen til Lindos med båt og det var absolutt verdt et besøk. Fryktelig varmt, men en flott opplevelse likevel. Barna tok eslene opp til akropolis og det var stas. Vi voksne måtte løpe etter og det var Varmt med stor V, hehe. På veien tilbake fra Lindos stoppet vi for bading og det hadde vært greit å få vite på forhånd at det ikke var noe strandstopp (som angitt), men bading på dypeste havet. Ergo burde vi hatt med armringer til 6 åringen som ikke er helt stø på svømmingen. Fikk etter litt om og men låne en redningsvest, så det gikk fint. |
|
|
|
|
|
#433 |
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaPå søndag kom vi hjem fra Kallithea etter to herlige uker uten en sky på himmelen. |
|
|
|
|
|
#434 |
|
I mål
|
Den parken er jo ikke Sunving sin vel? Den ligger jo utenfor? Man ser jo på den at den er helt råtten, og vi nektet å legge igjen en eneste krone der. Man velger jo helt selv å benytte seg av den. |
|
|
|
|
|
#435 |
|
Tja, den ligger jo bare noen skritt fra inngangspartiet, så jeg tenkte nå at det var en del av tilbudet deres. Men kan godt være det er andre som driver den. Råtten er ordet, ja. |
|
|
|
|
|
#436 |
|
I mål
|
Jeg trodde ikke de drev den jeg? Den er i alle fall ikke inkludert i noe markedsføring som jeg har sett. |
|
|
|
|
|
#437 |
|
Du har sikkert rett. Men den hører nå uansett hjemme på min minusliste, så får folk velge selv. |
|
|
|
|
|
#438 |
|
maler
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaVi har også kommet hjem. Mokkmokk, tro om vi har sett hverandre? Jeg er knallfornøyd med stedet. Ferie på boks ja, men veldig fornøyd med opplegget. Rommet var fint (vi bodde på triton med balkong mot stranden, helt nydelig å sitte der om kvelden). Hyggelige ansatte. Helt grei mat, vi hadde buffet forhåndskjøpt og var svært fornøyd med den biten. Veldig greit når man har kresne unger. Barna mener at La Tasca er det beste spisestedet i verden. Badeland i nærheten var knall, det samme var besøk i Lindos og Rhodos by, litt utenfor anlegget må jeg for ikke å bli gal.
|
|
|
#439 |
|
maler
|
Jeg tror ikke de driver den, men det står "fun park" på lista over hva ungene kan finne på, så helt uvedkommende er de vel ikke. Vi prøvde ikke den parken, jeg syntes den så shabby ut.
|
|
|
#440 |
|
maler
|
Sv: Rhodos/Sunwing Resort, KallitheaMen
|
![]() |
|
|