Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Beste vogn til bruk i terrenget?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-07, 23:51   #18
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste vogn til bruk i terrenget?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Ehh... har du ulike vogner til ulike formål? Jeg sparer gode penger på at jeg har samme vogn til alle formål . Når jeg går på vanlige fortau og veier (noe jeg gjør mest) vil jeg gjerne ha svingbart forhjul, mens når jeg går i ulendt terreng kan jeg låse det.

Det jeg mente er at om forhjulet er "ikke svingbart" eller om forhjulet er "låst" går ut på ett fett egentlig (og ja, jeg har hatt forskjellige vogner til forskjellige formål, men det fordi vognbehovet mitt har vært litt annerledes enn standard)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:06.