Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Denne er jeg spent på jussen i

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 16:30   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Det er nettopp det de skal gjør hvis de følger veilederen. Barnevernet skal undersøke, og politiet skal etterforske.

Jammen hvofor gjør de ikke det da? Eller gjør de det og det er noe jeg har misforstått her? Det må jo selvfølglig undersøkelser og etterforskning til.

Hva er dette "hullet" som det snakkes om må tettes? At det ikke skal undersøkes og etterforskes før man griper inn, men at man skal ta bekymringsmeldingen slik den er og handle som om det som ble sagt var sant? Jeg vet virkelig ikke om jeg er helt der, altså. Jeg ser jo dillemaet med at man i perioden hvor undersøkelser og etterforskning pågår risikerer å måtte sende unger et sted hvor de absolutt ikke bør være. Jeg synes ikke det høres kjekt ut i det hele tatt. Virkelig ikke. Men da er det jo hastigheten på undersøkelser og etterforskning som må speedes opp, man kan jo ikke hoppe over det leddet?

Hvis det er det som er "hullet" som skal tettes her, så vet jeg plutselig ikke om jeg synes at løsningen er så enkel lengre. Æsj!

Dere står fritt til å fortelle meg at jeg har misforstått og sånn nå altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:49.