Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Erfaringer med badekar

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 12:55   #25
Spjutmuren
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2010
Spjutmuren har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Erfaringer med badekar

Badekaret er primært til gutten på 1.5 år. Men vi ser for oss at vi kanskje får tid til å ligge i badet en gang eller to vi store også.
Det kommer helt sikkert å bli litt vansøl i hjemet vårt uansett. Så vi har ikke noe mot å dusje i et badekar men må finne en god (pen) løsning på skjerming. Fant et utrolig pent badekar, Showerbath fra Danline, hvor en kunne få med en glassvegg. Helt tåpelig bare at glassveggen koster like mye som selve karet!?! En annen ting som er helt tåpelig er hvor mye alle produsenter tar betalt for paneler...

Vi har et Oras Oramix blandebatteri i dusjen vår i dag og det ser ut til å være et uttak for kran på det. Det eneste jeg trenger å gjøre er å kjøpe en kran og flytte blandebatteriet fra dusjkabinen til veggen. Trenger jeg rørlegger her? Synes ikke det virker så komplisert egentlig, men vil ikke bli uvenn med et forsikringsselskap.

Av den samme grunn har jeg veldig lite lyst å montere noe på flisene våre. Da blir det problem med selv dusjen. Noen som har forslag til hvordan en kan montere en dusj uten å ødelegge flisene? Går det an å lime?

Spjutmuren er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
bad, badekar, installere

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:25.