Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva slags dyr er dette?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-10, 10:52   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags dyr er dette?

Jeg har aldri sett levende larver, bare skall. Biller har jeg sett døde i vinduskarmen, og et par levende på gulvet. Ikke gigamengder altså. Men jeg har sett skall i skuffene med ulltøy, og vi har sånne bittesmå hull. Bunaden har heldigvis gått fri, kanskje fordi den henger, ikke ligger i skuff?

Badet er jo fuktig, men skal heldigvis pusses opp det også. Jeg får begynne å vaske og fryse alt ulltøyet fremover, og i vinter kan det bo i en kasse på verandaen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-10, 12:52   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags dyr er dette?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg har aldri sett levende larver, bare skall. Biller har jeg sett døde i vinduskarmen, og et par levende på gulvet. Ikke gigamengder altså. Men jeg har sett skall i skuffene med ulltøy, og vi har sånne bittesmå hull. Bunaden har heldigvis gått fri, kanskje fordi den henger, ikke ligger i skuff?

.. da ville jeg ha vært ekstra flittig med å tømme og støvsuge de skuffene hvor du har funnet skall. Og kanskje vurdert å skaffe en klespose til bunaden sånn for å unngå at den er lett tilgjengelig i framtiden? Må innrømme at jeg syns slike vakumposer virker ganske lure. Der finnes det hengeposer, men med en lengde på bare 105 cm er det vel sjans for at bunaden blir for lang? Kanskje bedre da å trikse til noe med en av de andre posene som tross alt er større?

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.