|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg synes ikke man kan laste Pia - hei, hvem ville ikke stille på catwalken på OSW liksom (ikke jeg såklart, men det er jo så). Jeg synes imidlertid De Ansvarlige burde lastes. Jeg synes det er frekt. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Shake it out!
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenEr Aylar og Lena Alexandra inne i varmen igjen? Ska sei! Da er det håp for alle altså?
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenMen det er tross alt viktig å ikke avskrive all kritikk som jantelov, ref. nevnte riking (og Pia Haraldsen). Jeg finnes ikke et gram misunnelig på noen av dem, men gremmes virkelig på deres vegne.
|
|
|
#44 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenMen dette er jo virkelig ikke misunnelse eller Jantelov? Hun har levert fra seg et elendig produkt som hun aldri hadde kunnet gjøre dersom hun ikke en gang troppet opp i en kongelig barnedåp i rosa kjole. Det er en forskjell. Hadde hun levert fra seg bra saker hadde diskusjonen vært en annen. Jeg synes det er drøyt at hun fikk vise dette. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oslo fashion week og Pia Haraldsen
Det er det jeg mener også. Hadde hun levert et bra, gjennomarbeidet produkt hadde hun ikke fått kritikken hun har fått nå. Uansett om har startet på minus eller ikke.
|
|
|
#46 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Det er jo dette som er det egentlige spørsmålet da, hva er det egentlig Pia Haraldsen gjør når hun gjør det hun kan?
|
|
|
#47 |
|
Shake it out!
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenDet har du selvfølgelig helt rett i, og jeg sa jo også at jeg er enig i at kolleksjonen ikke hadde noe på et moteshow. Jeg synes imidlertid ikke at den var så elendig at den fortjener slakt sånn generelt sett. Det finnes mye klær med dårlig søm, lite orginalitet og ufikst snitt i butikkene. Men jeg fatter ikke at de som arrangerer moteuka synes at det hører til hos dem.
|
|
|
#48 |
|
Shake it out!
|
Jeg aner ikke.
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenHun fikk faktisk mye cred for stuntreporter-innslagene, så nettopp det beviser vel at når hun faktisk gjør noe bra så får hun også respekt for det.
|
|
|
#50 |
|
Kamerat Pære
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 22-08-10 kl 02:49. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Kamerat Pære
|
|
|
#55 |
|
Fortynnet
|
Enig jeg også. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenMåtte inn og sjekke kolleksjonen hennes, og dette syns jeg var dårlige saker. Kjedelig design, jalla stoffer og ikke så det ut som det var spesiellt bra sydd. Men det rare er at hele kolleksjonen er utsolgt |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenTil og med modellene ser litt flaue ut... |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenEr det ikke greit at Pia Haraldsen kaster seg på moteuken med en egen kolleksjon da? |
|
|
|
|
|
#60 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg er ingen sømekspert, men selv jeg kunne se at det arbeidet kunne vært gjort bedre. Designen var ikke meg den heller, men det finnes ganske mye designklær jeg slettes ikke synes er fint, så det skal jeg ikke uttale meg så mye om.
|
|
![]() |
|
|