|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenMen altså: kan man forvente seg noe mer og bedre av Pia da egentlig... jeg gjorde iallefall ikke det! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Ekvilist
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg synes klærne er akkurat som forventet fra en person uten kompetanse på området, og som kledde seg som en 75-åring da hun var 19.
|
|
|
#23 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenDet var ikke mye pent nei! Den hvite med sort belte var litt fin, men ellers så det blodharry ut. Og det er lett å se at det er slurvete gjort. Både designet og arbeidet.
|
|
|
#24 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenDen røde med hullene i så j ut som om den var snurpet sammen av en 12-åring på kjøkkenbordet!
|
|
|
#25 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenFysj. Billige tekstiler og dårlig håndverk. Og det å uttale seg om at man har designet hele kolleksjonen på en uke gir IKKE kred, altså. Jeg synes faktisk det bare er respektløst ovenfor hele Oslo Fashion Week. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenIkke helt min stil, men jeg synes ikke alt er stygt liksom.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg synes noen av kjolene var søte, og sikkert kunne brukt de om jeg hadde fasong til det
|
|
|
#28 |
|
Shake it out!
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg liker ikke sånne blanke stoff, uavhengig av om det er Pia som har laget det eller ei.
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenDet var da utrolig dårlig snitt på de kjolene? De satt jo ikke engang pent på modellene som er håndplukket for å passe til disse klærne, så jeg kan ikke akkurat se for meg at det blir pent på vanlige damer heller.
|
|
|
#30 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenDet er vel Agape som har gitt henne oppdraget? Leste at kolleksjonen var "revet bort". |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Leser
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg syntes klærne var helt OK, men ikke ekstraordinære. Personlig liker jeg ikke asymetrisk skjæring og jeg er definitivt for gammel til å ha hull langt opp over hoftene på kjolene, men jeg synes ikke kjolene var grusomme.
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg syns ikke det blir riktig å dra frem janteloven her. Selvfølgelig kan hvem som helst prøve seg, men da bør de også gå veien som alle andre, og det innebærer å få avvist det som er for dårlig.
|
|
|
#33 |
|
Shake it out!
|
Sv: Oslo fashion week og Pia Haraldsen
Uenig. Jeg synes det er veldig rett å dra fram janteloven her (og i alle andre tilsvarende saker). Mitt generelle inntrykk er at det ikke uten videre er lov å prøve seg i Norge, og jeg er temmelig sikker på at det var en god del mennesker som hadde gjort seg opp en mening om Pia sin kolleksjon lenge før den ble vist på catwalken i Norge. Pia er et menneske det er allment akseptert å mene at er en dum blondine som ikke kan noe som helst annet enn å være berømt.
|
|
|
#34 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Jeg er veldig enig i dette. Jeg bryr meg ikke så fryktelig mye om Pia eller hvem-det-nå-er, men så vidt jeg kunne se var dette bare dårlig design og dårlig håndverk. Og da synker OFW ganske mye i min anseelse, jeg synes det blir useriøst og uprofesjonelt. Sist redigert av Turban Smukk : 22-08-10 kl 01:45. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg tror nok endel hadde gjort seg opp en mening på forhånd ja, men hadde hun levert noe skikkelig så hadde hun også fått god kritikk. Det er jo bare å se på deltakerne av Designspirene, hvor minst tre av dem er anerkjente designere nå. Mest av alt hun som ikke hadde noe erfaring innen yrket fra før. Det er faktisk ikke slik at man ikke har en sjans, uansett, i Norge.
|
|
|
#36 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenJeg bare kjenner at dette er noe jeg ikke engang gidder å se på ...så lenge Pia Haraldsen er inne i bildet løper jeg gjerne motsatt vei, så forutinntatt er jeg visst!!
|
|
|
#37 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenConfession: Jeg måtte visst inn og titte allikevel. Veldig lite variasjon med alle kikkehull og rosemønster - ikke finner jeg helt Audrey Hepburn i dette heller. Forøvrig utrolig figurløst og lite flatterende mye av det!!
|
|
|
#38 |
|
Shake it out!
|
Sv: Oslo fashion week og Pia HaraldsenMen det blir noe helt annet, Glitter. Jeg sier bare at hvis man har gjort noe litt dumt en gang, så er det omtrent umulig å rette opp det inntrykket. Men det gjelder sikkert andre steder enn i Norge også.
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Selvfølgelig stiller man med minus, men jeg er fremdeles uenig i at har man vært dum en gang så er løpet kjørt. Se bare på Aylar og Lene Alexandra, de er inne i varmen de, og gudene skal vite at de virkelig har dummet seg ut opp i gjennom.
Agape har vel ikke akkurat høyest motekredibilitet hos meg heller, og den har også blitt dårligere med dette stuntet. De burde aldri ha spurt henne, og hun burde aldri ha sagt ja. Men agape har vel aldri noensinne hatt verken presse eller kjenfolk på visningene sine, så om de går for "there's no such thing as bad publicity" så har de jo lykkes.
|
|
|
#40 |
|
www.bomulls.no
|
Gode eksempler, særlig Lene Alexandra.
Det er så sant som det er sagt!
|
![]() |