Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Denne er jeg spent på jussen i

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 09:00   #1
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Denne er jeg spent på jussen i

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Min meget klare erfaring er at du er vel så immun mot det.

Men likevel fortsetter du altså å både gi meg røde prikker og å "argumentere" mot det jeg skriver.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 09:01   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Men likevel fortsetter du altså å både gi meg røde prikker og å "argumentere" mot det jeg skriver.

Jeg er som mor i denne saken - jeg gir ikke opp selvom jeg står overfor en åpenbar idiot.

Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 09:05   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg er som mor i denne saken - jeg gir ikke opp selvom jeg står overfor en åpenbar idiot.

Jeg har lett, men har gjennomgående i denne tråden sett at du ikke evner å sette deg inn i hvordan verken far eller tenåringsdøtre har det (eller kan ha det). Det er synd, for det gjør deg - som du påpeker - bare til en "mor i saken". Ikke til et interessant menneske å debattere med.

Lykke til videre.

Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 09:13   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har lett, men har gjennomgående i denne tråden sett at du ikke evner å sette deg inn i hvordan verken far eller tenåringsdøtre har det (eller kan ha det). Det er synd, for det gjør deg - som du påpeker - bare til en "mor i saken". Ikke til et interessant menneske å debattere med.

Lykke til videre.

Jeg har gjentatte ganger sagt at far og døtre har en meget god sak om det stemmer at barna vil bo hos ham. Og at dette burde de da tatt videre.

Jeg har med andre ord en klar åpning på at det kan hende det stemmer at barna vil bo der. Det bare forandrer ikke på at man ikke bare kan ta dem. Samfunnet vårt har et opplegg for å håndtere slike saker. Det opplegget bør da brukes.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.