|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#3 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hvordan velger man hunderase?
Røyter? Jeg klipper ned våre ca 3 ganger i året, og har ikke merket noe til røyting. Det er klart, hvis man har de langhåret og ikke børster de daglig hender det de legger igjen floker her og der, men det er for mye pelsstell for meg. Og selv om de går under betegnelsen allergivennlige så kommer det jo helt an på hva man er allergiske mot. Jeg er i alle fall allergisk mot endel pelsete vvesener dessverre, som feks katt og kanin og sånt, men reagerer ikke på våre hunder selv om det er jeg som står for pelsstellet.
![]() |
#4 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan velger man hunderase?Hei Noba, jeg svarte på prikken fra deg men skulle skrevet litt mer - bare send meg en PM hvis du lurer på noe.
![]() |
|
|