Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg føler meg tvangsmotifisert

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 16:12   #41
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg føler meg tvangsmotifisert

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er bare sulten og sur. Så bær over med meg.

Jeg kjenner følelsen. Kan jeg by deg på en imaginær Eat Natural bar med mørk sjokolade og macadamianøtter? eace-offering:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:12   #42
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg liker best busker med litt store lommer, for da får jeg litt rumpe, jeg og. *bidrar*

Men, betyr det at vi som har supermasse rumpe får liten rumpe med små lommer da?

Gammel 19-08-10, 16:13   #43
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjelder olabukser, er det eneste som teller at den faktisk passer. :desillusjonert: Og at den ikke er hullete eller klora.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:13   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men, betyr det at vi som har supermasse rumpe får liten rumpe med små lommer da? :blond?

Niks. Da kan det se ut som det er veldig mye rumpe, rundt bittesmå lommer. Lommeplassering er science. Og litt mote da.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:16   #45
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg spiser gjerne bolle, selv om jeg aldri tror jeg kan karakteriseres som motemafia. Uttaler meg selvsagt likevel om ting jeg nesten ikke har greie på.

Lommeplassering kan gjøre mye med ei bukse, og rumpa inni. Men jeg ville aldri greid å kjøpe ei bukse uten å prøve den på og sjekke i speilet. Ei bukse som ser kjerring ut på søster (samme str) kan se kul ut på meg, og omvendt.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:16   #46
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Høyt plassert og langt til sidene gir kjerringrumpe ja. Vet om en modell fra ellos jeg skal styre unna heretter

Gammel 19-08-10, 16:18   #47
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Men, betyr det at vi som har supermasse rumpe får liten rumpe med små lommer da?

Ikke spør meg, jeg har ikke rumpe.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:18   #48
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er en dårlig klesdame, egentlig. Men jeg blir alltid så fasinert når venninner av meg sier sånne ting som høres ut som faktagreier som alle vet:
"Det ser jo ut som man har bredere lår om den er slittvasket (bare at de bruker et ord jeg ikke kan) på lårene" også stemmer flere i med bekreftende lyder.

Eller
"bootlegen må ikke være mer enn x antall centimeter, for da vil jo føttene virke betraktelig mye kortere. "

Jeg drikker gjerne en øl til i slike situasjoner.

Gammel 19-08-10, 16:20   #49
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Niks. Da kan det se ut som det er veldig mye rumpe, rundt bittesmå lommer. Lommeplassering er science. Og litt mote da.

Jepp. Lommeplassering er faktisk litt vesentlig på hvordan rumpa "oppfattes". Små lommer gir større rumpe, visuelt sett that is.

Gammel 19-08-10, 16:21   #50
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Små lommer gir større rumpe, visuelt sett that is.

Ja, det håper jeg da virkelig.

Gammel 19-08-10, 16:22   #51
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet at mange tenker på lommene, jeg bryr meg ikke om lommeplassering, for lommene på rumpa skal ikke vises i det hele tatt :drar alt nedforbi rumpa:

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:23   #52
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Og egentlig skjønner jeg selvsagt at alt mulig er med å spille inn på hvordan et plagg sitter, og hvordan det fremhever deler av kroppen din. Men jeg klarer aldri å se slike ting.

Noen ganger kan jeg se noen som har på seg klær jeg syns er helt "feil". Men jeg vet aldri hva det er som gjør at jeg syns det. om det er snitt, lommer, glidelåsen eller bare personligheten til de som bærer klærne. Jeg ser det ikke.

Gammel 19-08-10, 16:27   #53
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kan jeg by deg på en imaginær Eat Natural bar med mørk sjokolade og macadamianøtter?

Hysj på seg.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:29   #54
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og egentlig skjønner jeg selvsagt at alt mulig er med å spille inn på hvordan et plagg sitter, og hvordan det fremhever deler av kroppen din. Men jeg klarer aldri å se slike ting.

Noen ganger kan jeg se noen som har på seg klær jeg syns er helt "feil". Men jeg vet aldri hva det er som gjør at jeg syns det. om det er snitt, lommer, glidelåsen eller bare personligheten til de som bærer klærne. Jeg ser det ikke.

Jeg tror du er inne på noe, for det er enkelte med feil personlighet som jeg aldri syns har noe fine klær.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:32   #55
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja hun har i prinsippet rett. De fleste får finere rumpe om lommene er store og ikke plassert "oppå" rumpa når man har buksen på. Det er ganske enkelt da. Ser det bra ut, så er det fint. Hvis ikke... osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:38   #56
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja hun har i prinsippet rett. De fleste får finere rumpe om lommene er store og ikke plassert "oppå" rumpa når man har buksen på. Det er ganske enkelt da. Ser det bra ut, så er det fint. Hvis ikke... osv.

Ja, jeg skjønner jo at hvis noe ser bra ut så er det fint. Jeg bare ser det ikke. Om jeg tenker at en bukse er fin over rumpa mi, så ser jeg ikke om det har med lommene å gjøre eller med sømmene, eller om det bare er rumpa mi som generelt er fin.

Gammel 19-08-10, 16:39   #57
Slettet bruker
Passiv

Standard

:lyspære:

Kjøp buksa. Hvis lommene ikke funker så tar du de bare av.

Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:58   #58
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lommeplassering - my ass! (bokstavelig talt). Dere tror da vel ikke jeg kan unne meg sånn luksus som å vurdere lommeplassering?

Hvis buksen går over lårene og ræven og helst uten å være 30 cm for vid i livet - da er det et under og underet innkjøpes tvert. Lommer eller ei. Buksen må forøvrig ALLTID legges opp. Og klesråd fås heller her enn på LongTallSally!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:59   #59
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Lommeplassering - my ass! (bokstavelig talt). Dere tror da vel ikke jeg kan unne meg sånn luksus som å vurdere lommeplassering?

Hvis buksen går over lårene og ræven og helst uten å være 30 cm for vid i livet - da er det et under og underet innkjøpes tvert. Lommer eller ei.

Ikke sant?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 17:05   #60
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvis buksen går over lårene og ræven og helst uten å være 30 cm for vid i livet - da er det et under og underet innkjøpes tvert. Lommer eller ei. Buksen må forøvrig ALLTID legges opp. Og klesråd fås heller her enn på LongTallSally!

Jeg har i grunnen tilsvarende problem. Og har oppdaget at de tre siste buksene jeg har kjøpt (= som passet) alle er Joe's jeans. De får jeg over lårene samtidig som de passer i livet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:07.