Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 21:00   #1201
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Hm. Hvor står dette?

Det står ihvertfall øverst til høyre på min siden. (når jeg er inne på spillet).
En liten mynt med et Facebook ikon. "25 kreditter, få flere" Jeg gikk ikke inn der for å bruke de, men inn på "get horseshoes".
Valgte det andre alternativet og fikk 15 hestsko, det kostet 20 kreditter.

Skjønte du den fine forklaringen?

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 21:01   #1202
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Det er umulig å få de putene, ja?

Jeg fant forresten ut at jeg kunne skaffe meg hestesko gratis. Har sett lenge på Facebook at det står at jeg har 25 i kreditt men ikke helt skjønt hvordan jeg skulle bruke det. (de kom gratis en gang i sommer)
Så hvis dere har det så kan dere kjøpe hestsko.

Jeg prøvde om man kunne bruke de på Farm Town, Inter, men det gikk ikke nei.

Jeg vet. Jeg har prøvd på det samme.

Man får masse hestesko når man fullfører både millionoppdraget og peanøttoppdraget, så ikke bruk facebookkreditten enda med mindre dette er det eneste spillet du trenger det til. Jeg tipper det blir lagt til flere spill man kan bruke dem på etter hvert. :sparer til farmtown:

Jeg har heldigvis masse peanøtter som snart er modne, så da har jeg penger igjen. Jeg plantet mye nytt mens jeg høstet for å unngå at jeg ble helt blakk.

Gammel 17-08-10, 21:07   #1203
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jeg vet. Jeg har prøvd på det samme.

Man får masse hestesko når man fullfører både millionoppdraget og peanøttoppdraget, så ikke bruk facebookkreditten enda med mindre dette er det eneste spillet du trenger det til. Jeg tipper det blir lagt til flere spill man kan bruke dem på etter hvert. :sparer til farmtown:

Jeg har heldigvis masse peanøtter som snart er modne, så da har jeg penger igjen. Jeg plantet mye nytt mens jeg høstet for å unngå at jeg ble helt blakk.

Hadde jeg kunne brukt de på FT som hadde jeg ikke brukt de på FV nei.
Men jeg var helt desperat etter å bli ferdig med det siste bygget så jeg kunne få utvide. Manglet masse verktøy som jeg kjøpte for hestsko.

Etterpå fant jeg jo ut at det var genialt å heller velge "ask for more"-knappen, slik at det ble lagt ut på nyhetsoppdateringen. Da rant det jo inn med verktøy. Nå prøver jeg det samme med skolesaker.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 21:09   #1204
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Det står ihvertfall øverst til høyre på min siden. (når jeg er inne på spillet).
En liten mynt med et Facebook ikon. "25 kreditter, få flere" Jeg gikk ikke inn der for å bruke de, men inn på "get horseshoes".
Valgte det andre alternativet og fikk 15 hestsko, det kostet 20 kreditter.

Skjønte du den fine forklaringen?

Jeg har ti kreditter ser jeg.
Går inn på "get horseshoes" men ser ikke at jeg kan bruke dem der.

Gammel 17-08-10, 21:11   #1205
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Noen som vet hva jeg tjener mest penger på å høste inne hos naboene?

Gammel 17-08-10, 21:24   #1206
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg jakter alltid etter gule blomster. Det er så fint å lever inn blomstersamlinger for å tippe over grensen til ny level!

Gammel 17-08-10, 21:53   #1207
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Heh, jeg skjønner ingenting. Jeg gikk inn på FV og fikk en melding om at jeg var ferdig med "sengeoppdraget" men jeg mangler jo to puter.
Fikk ingen melding om gaver, noen må jo ha sendt det til meg.
Så tuuuusen takk hvis det er noen herfra.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 21:54   #1208
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Peanutter er ganske lønnsomt. Du har ikke noen greier du kan selge unna da?

Gammel 17-08-10, 22:09   #1209
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Heh, jeg skjønner ingenting. Jeg gikk inn på FV og fikk en melding om at jeg var ferdig med "sengeoppdraget" men jeg mangler jo to puter.
Fikk ingen melding om gaver, noen må jo ha sendt det til meg.
Så tuuuusen takk hvis det er noen herfra.

Akkurat det samme skjedde med meg. Hm.

Gammel 17-08-10, 22:10   #1210
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Peanutter er ganske lønnsomt. Du har ikke noen greier du kan selge unna da?

Har snart solgt alt som selges kan. Alle voksne dyr og alt annet unødvendig stæsj. Ikke gøy å være fattig når man nettopp var steinrik.

Gammel 17-08-10, 22:15   #1211
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Noen ganger har jeg fått ferdig oppdrag uten å ha gjort alt helt ferdig også.

Gammel 17-08-10, 22:22   #1212
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Har snart solgt alt som selges kan. Alle voksne dyr og alt annet unødvendig stæsj. Ikke gøy å være fattig når man nettopp var steinrik.

Har du ikke noen samlinger som du kan innkassere da?

Ser det har kommet en ny samling nå. Men jeg er kanskje den siste som har sett det.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 22:22   #1213
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det gjør ikke meg noe, de putene var et mareritt.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 22:35   #1214
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Nå fikk jeg også et oppdrag fullført uten å ha alt jeg trenger.
Har holdt på med det ene læreroppdraget i over 3 uker! (Har vært i syden)
Plutselig nå kom det opp at oppdraget er fullført, men jeg ikke fått noen matte i gave.

Mira er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 22:46   #1215
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Ser det har kommet en ny samling nå. Men jeg er kanskje den siste som har sett det.

Ja, så dette i dag, og lurer litt på hvordan man får det. Tror kanskje de kommer når man høster dyr? Noen som har fått noen?

Gammel 17-08-10, 22:46   #1216
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Jeg jakter alltid etter gule blomster. Det er så fint å lever inn blomstersamlinger for å tippe over grensen til ny level!

Takk for tipset. Har byttet inn en hel haug.

Samme har skjedd med meg.

Har du ikke noen samlinger som du kan innkassere da?

Takk takk, tenkte ikke på det, har byttet inn massevis. Får bare håpe jeg ikke angrer på det nå da, de kommer vel i neste oppdrag tenker jeg.

Gammel 17-08-10, 22:47   #1217
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg gikk også nettopp inn, og fikk at jeg hadde fullført sengeoppdraget. Jeg manglet også to puter, og hadde ikke fått noen i gave, så jeg kunne se iallfall. Pussig at det var fullført da, men gud så deilig! Det har irritert meg. Du skal se at nå ryr det inn med puter, når jeg ikke lenger trenger dem.

Gammel 17-08-10, 23:05   #1218
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Du skal se at nå ryr det inn med puter, når jeg ikke lenger trenger dem.

De har ikke gjort det til meg hvertfall. Jeg har aldri fått en eneste pute. De til oppdraget fikk jeg av noen snille sjeler.

Gammel 17-08-10, 23:14   #1219
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Nin, jeg følger med på veggen og kaprer det jeg kan få av belelønninger som blir lalgt ut.

Gammel 18-08-10, 00:32   #1220
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da var alle oppdrag unnagjort. Blakk og arbeidsløs.

Molo er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.