Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Alkohol når du er alene med barna

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 22:30   #9
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Alkohol når du er alene med barna

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

De eneste gangene jeg lar være å drikke for å kunne kjøre er dersom de overnatter borte. Da er jeg ofte "kjørbar" til jeg har fått beskjed om at de sover og det er uaktuelt at de må hentes. :erfaren:

Stikk motsatt av meg - som drikker meg snydens når ungene sover borte.

Til hovedinnlegget: tja... Et par-tre flasker smirnoff ice har jeg ikke noe problemer med å drikke når jeg er med barna, men å drikke alkohol når jeg er alene som voksen har jeg aldri gjort, og det tror jeg neppe jeg kommer til å gjøre heller.

Nå i ferien har jeg og mannen støtt tatt oss ei flaske til middagen, og ungene aksepterer at det er voksenbrus som ikke de kan få. Mens de er våkne ville jeg nok ikke drukket mer enn kanskje 2.

Stort sett holder vi oss til Farris, og får barnevakt når vi planlegger noe særlig alkoholinntak.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.