Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 21:28   #1161
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg trenger bare EN stk sånn survey authorisation-greie-ting. *pretty please*

Sjekker om jeg får gitt deg...

morgana er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 21:40   #1162
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Faderullan, så mye fint du har å gi bort!

Gammel 16-08-10, 21:45   #1163
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaktus, her.

Noen som har en kaffekopp de ikke trenger?

Jeg har en jeg ikke trenger, men jeg tror ikke vi er naboer.
Send meg en prikk om du trenger flere.

Patsy er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:03   #1164
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Har du en welcome mat også kanskje?

Mira er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:03   #1165
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Vetta søren jeg. Er jeg nabo med deg?

Gammel 16-08-10, 22:05   #1166
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger en død soolsikke og 5 ferdigmata kyllinger

Macky er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:15   #1167
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg får nok en død solsikke i morgen. Nå skal jeg ikke ta den bort, lover! *Surrehode!*

Gammel 16-08-10, 22:29   #1168
Cazandra
Erfaren

Cazandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Jeg trenger ikke død solsikke lengre. :-D

Gammel 16-08-10, 22:41   #1169
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg får nok en død solsikke i morgen. Nå skal jeg ikke ta den bort, lover! *Surrehode!*

Takk

Macky er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:44   #1170
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Cazandra, her.

Jeg trenger ikke død solsikke lengre. :-D

og jeg er endelig ferdig med kyllingoppdraget

Macky er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:45   #1171
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Trenger 7 survey authorisation, hvor får jeg tak i dem?

Macky er ikke aktiv  
Gammel 16-08-10, 22:58   #1172
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Macky, her.

Trenger 7 survey authorisation, hvor får jeg tak i dem?

De finner dem på oppdateringssiden. Og så kan du vel legge ut ønske tenker jeg.

Gammel 17-08-10, 15:03   #1173
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Plutselig får jeg opp at jeg ikke kan motta flere gaver. Må bruke de jeg har først, det er fullt. ?
Hva er det som teller?
Jeg har sendt avgårde 400 clothes for å bli kvitt dem og ha plass til mer men det virker ikke som det teller.
Ikke har jeg så forferdelig mange gaver heller.
Men, jeg har sinnsykt mye å bytte inn, samlegreier. Tenkte å spare på dem for de dukker jo opp i oppdrag.
Noen som vet om de teller?

Gammel 17-08-10, 15:04   #1174
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Og. Disse peanøttene. Teller det at jeg høster hos andre eller er det kun hos meg selv jeg må høste 1500?
Teller de hos meg om naboer høster mine peanøtter?

Gammel 17-08-10, 15:37   #1175
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Plutselig får jeg opp at jeg ikke kan motta flere gaver. Må bruke de jeg har først, det er fullt. ?
Hva er det som teller?
Jeg har sendt avgårde 400 clothes for å bli kvitt dem og ha plass til mer men det virker ikke som det teller.
Ikke har jeg så forferdelig mange gaver heller.
Men, jeg har sinnsykt mye å bytte inn, samlegreier. Tenkte å spare på dem for de dukker jo opp i oppdrag.
Noen som vet om de teller?

Det opplever jeg og på disse autorisasjonsgreiene hvis det er en person man har gitt til tidligere eller fått annen gave av, hvis det var forståelig.
Jeg får ta i mot "vanlige" gaver selv om jeg får opp denne meldingen på disse kart/autorisasjonsgreiene...

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Og. Disse peanøttene. Teller det at jeg høster hos andre eller er det kun hos meg selv jeg må høste 1500?
Teller de hos meg om naboer høster mine peanøtter?

Du eller naboene dine må høste/tende hos deg.

Gammel 17-08-10, 15:55   #1176
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det opplever jeg og på disse autorisasjonsgreiene hvis det er en person man har gitt til tidligere eller fått annen gave av, hvis det var forståelig.
Jeg får ta i mot "vanlige" gaver selv om jeg får opp denne meldingen på disse kart/autorisasjonsgreiene...

Du eller naboene dine må høste/tende hos deg.

Det øverste her. Mulig jeg skjønner, mulig ikke.

Det som var så rart med peanøttene var at når jeg kun hadde høstet de tre første plantene min så sto det at jeg hadde høstet 155 stykker på fremgangen. Trodde derfor den hadde talt det jeg høstet hos andre. Prøvde å høste litt mer hos andre men da talte den ikke. Snodig.

Gammel 17-08-10, 16:11   #1177
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Altså, når man får forespørsel om å sende sånne greier til oppdraget der man skal utvide gården så får man den meldingen om at man har fått for mange gaver hvis man har gitt en slik til den personen tidligere.

Gammel 17-08-10, 17:11   #1178
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ser ikke ut som jeg får registrert når naboer høster peanøtter hos meg.
Men det blir registrert at de vanner.

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 17-08-10, 18:05   #1179
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger fortsatt puter fra Inn collection, 2 stk. Jeg får de ikke, og det irriterer meg.

Gammel 17-08-10, 18:14   #1180
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Det ser ikke ut som jeg får registrert når naboer høster peanøtter hos meg.
Men det blir registrert at de vanner.

Hos meg ble det registrert etter at jeg hadde reloadet spillet fant jeg ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.