Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Forskjell på ignoreringslisten i blogg og forum?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-10, 00:44   #21
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forskjell på ignoreringslisten i blogg og forum?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Blir den nye bloggdelen vidåpen, eller er det tiltenkt noen minstekrav? M3 f.eks.

Jeg skulle til å skrive sarkastisk at "Ja da tenker jeg det blir skravling, ja" siden det blir 17 stykker med tilgang. Så kom jeg på hvor mange innlegg eventuelle M3-ere ville hatt til sammen, og bestemte meg for å ignorere Irma. (Pun intended, uten at jeg er sikker på om det var så morsomt som jeg synes nå etter 3 Pepsi Max og ett halvt glass rødvin.)

Frøy; jeg er litt skummel inni meg, og jobber med å slippe det frem. Prøv selv, det er moro.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:47   #22
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Problemet mitt er jo at jeg ikke finnes skummel, tror ikke den mørkeste kroken i meg er skummel en gang

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:50   #23
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg skulle til å skrive sarkastisk at "Ja da tenker jeg det blir skravling, ja" siden det blir 17 stykker med tilgang. Så kom jeg på hvor mange innlegg eventuelle M3-ere ville hatt til sammen, og bestemte meg for å ignorere Irma. (Pun intended, uten at jeg er sikker på om det var så morsomt som jeg synes nå etter 3 Pepsi Max og ett halvt glass rødvin.)

M2 har vel et par hundre medlemmer, og sånn etter aktiviteten så ville vel antageligvis bloggorama a la M3 være rimelig dødt ja. Men potensialet for en intim kozemozeklubb med et hint av "pinlige følelser og vanskelige spørsmål" er definitivt til stede. Så jeg synes vi skal gi det en sjanse!

Men for å være litt seriøs igjen, så håper jeg at den nye bloggdelen blir lukket. Med et tilgangskrav a la medlemssalongen eller M1 eller hva det nå heter. *glemsk* En av grunnene til at jeg ikke deltar i kaffebloggen er at den er helt åpen. Sikkert sært, men sånn er det.

Gammel 15-08-10, 00:50   #24
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

… 17 stykker med tilgang..

Det er faktisk 17 stykker som har tilgang til en tidlig testversjon av de nye bloggene …

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:52   #25
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er faktisk 17 stykker som har tilgang til en tidlig testversjon av de nye bloggene …

Jeg sa jo at jeg er litt skummel.

God natt!

Gammel 15-08-10, 00:52   #26
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De 17 er åpenbart ikke M3-folka iallefall.

Gammel 15-08-10, 00:53   #27
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Hey! Ikke spoilertagge når jep surfer på x10mini.

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-10, 00:53   #28
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Øy, Irma, hvis HP er trøtt og tror jeg er hacker eller noe sånt, så må du ikke clue ham inn.

Gammel 15-08-10, 01:00   #29
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hey! Ikke spoilertagge når jep surfer på x10mini.

Du må få deg en ordentlig telefon med klipp og lim da, iPhone feks.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.