Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-10, 11:44   #1081
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har også sendt venneforespørsel til Cammy Lammy. Sprelline Blåvatn tar forresten også imot venneforespørsler, dersom noen trenger en nabo til.

Gammel 14-08-10, 13:17   #1082
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har et brunt egg å avse?
AC level 34

Gammel 14-08-10, 13:31   #1083
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har. Har du det på ønskelista di? For jeg tror vi er naboer?

Gammel 14-08-10, 15:12   #1084
anki78
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: sarpsborg
anki78 har et hav av muligheter foran seg
Standard

jeg trenger venner , noen som vil være venn med meg?

anki78 er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 18:11   #1085
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger en eplepai og to puter.

Gammel 14-08-10, 18:16   #1086
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg trenger en eplepai og to puter.

Jeg har eplepai. Jeg sender en. Pute trenger jeg også.

Gammel 14-08-10, 19:02   #1087
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har over 20 eplepaier. Bare si fra, de som trenger.

Gammel 14-08-10, 20:34   #1088
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har matet geitene sine i det siste? Jeg trenger 5 uferdige.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 21:15   #1089
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Er vi naboer, Molo? Jeg kan godt mate geiter.

Gammel 14-08-10, 21:15   #1090
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg trenger to Lanterns, hvis noen har.
Er fra Barn colleciton.
Jeg får alltid samme ting derfra, så har mange av ene og ingen av de andre.

Lykketrollet er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 22:23   #1091
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Nei sannelig om jeg vet.
Jeg tror ikke jeg er søkbar, har du noen N på level 38 på lista di? Om ikke, sendt meg et vink så jeg får lagt deg til.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 22:24   #1092
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Jeg trenger to Lanterns, hvis noen har.
Er fra Barn colleciton.
Jeg får alltid samme ting derfra, så har mange av ene og ingen av de andre.

Hvem var du igjen?
Jeg har i allefall en du kan få.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 23:11   #1093
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Er vi venner? Nå er det så mange av dere at jeg husker ikke.
Navnet mitt begynner på M, er på level 28.

Gammel 14-08-10, 23:15   #1094
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

noen som aner hvor mange ganger man må mate kyllingene før de er voksne?

Merete er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 23:36   #1095
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

noen som aner hvor mange ganger man må mate kyllingene før de er voksne?

Det står en oversikt over det litt lengre fram i tråden her. Orker ikke lete jeg

Gammel 14-08-10, 23:47   #1096
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg trenger også en lanterne.

Gammel 15-08-10, 00:13   #1097
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Er vi venner? Nå er det så mange av dere at jeg husker ikke.
Navnet mitt begynner på M, er på level 28.

Håper jeg traff riktig.

Molo er ikke aktiv  
Gammel 15-08-10, 00:19   #1098
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg legger ut navnet mitt litt, så kan dere legge meg til

May Britt Vatlestad

Gammel 15-08-10, 00:44   #1099
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Ja vi er naboer. Jeg er AC, level 32. Aner ikke hvordan jeg får det egget på ønskelista. Jeg har prøvd uten hell.

Gammel 15-08-10, 01:45   #1100
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Håper jeg traff riktig.

Det gjorde du. Tusen takk!

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:41.