Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Den nye Frontierville-tråden

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-10, 19:42   #1061
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den nye Frontierville-tråden

Jeg har plantet tomater, gresskar og eggplanter og brukt wither protection på dem, så kan de stå der i tilfelle noen andre får det oppdraget og trenger å høste.

Gammel 13-08-10, 20:16   #1062
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått gubben til å spille Mafia Wars for meg så jeg kan få denne superøksa. Noen som aner hvor mange level han må klare før jeg får den?
Hvordan henter jeg den?

Gammel 13-08-10, 21:05   #1063
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg trenger tre nye naboer. Noen som vil bli min nabo?

Gammel 13-08-10, 21:12   #1064
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg trenger tre nye naboer. Noen som vil bli min nabo?

Jeg prikket deg, tror ikke vi er naboer.

Gammel 13-08-10, 21:12   #1065
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Jeg prikket deg, tror ikke vi er naboer.

Nei, det gjorde jeg ikke. Fikk ikke prikket deg.
Send meg navnet ditt så kan jeg legge deg til.

Gammel 13-08-10, 21:57   #1066
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Jeg trenger vel i grunnen alt av skoleting også. Dette tar tiiiid.

Jah samme her.

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

Tusen takk for lanternen.

Bare hyggelig.

Jeg har fått gubben til å spille Mafia Wars for meg så jeg kan få denne superøksa. Noen som aner hvor mange level han må klare før jeg får den?
Hvordan henter jeg den?

Du må gå via frontierville slik at det blir registrert og så må du gå opp 5 levler mener jeg å huske, eller var det 3... Jeg klarer det i alle fall ikke, jeg er for høyt i level så jeg kalrer bare å levle en level pr dag.

Gammel 13-08-10, 22:15   #1067
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Min venninne Spilla Sofie Spillesen trenger naboer.

Gammel 13-08-10, 22:16   #1068
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Min venninne Spilla Sofie Spillesen trenger naboer.

Jeg og Cammy kan legge henne til. Er du venner med Cammy forresten?

Gammel 13-08-10, 22:18   #1069
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Spilla Sofie Spillesen kan legge til meg. Det kan Cammy Lammy også. Litt av noen navn dere har valgt.

Gammel 13-08-10, 22:19   #1070
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Jeg klarer hvertfall ikke kapre den øksa. Har prøvd MW tidligere....skjønte ikke noe av det, og skjønte slett ikke hva som var så artig med det. Prøvde igjen i dag, men fortsatt like uforståelig og kjedelig...

Gammel 13-08-10, 22:24   #1071
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, det gjorde jeg ikke. Fikk ikke prikket deg.
Send meg navnet ditt så kan jeg legge deg til.

Jeg tror nok vi er naboer, se prikk.

Gammel 13-08-10, 23:23   #1072
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Spilla Sofie Spillesen kan legge til meg. Det kan Cammy Lammy også. Litt av noen navn dere har valgt.

Det skortet på fantasien for min del, så da ble det noe som rimet. Jeg skal gi beskjed til Cammy at hun skal legge deg til.
Hehe, en veninne av meg har enda dårligere fantasi enn meg og laget spilleprofilen ... Lammy Cammy.

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Jeg klarer hvertfall ikke kapre den øksa. Har prøvd MW tidligere....skjønte ikke noe av det, og skjønte slett ikke hva som var så artig med det. Prøvde igjen i dag, men fortsatt like uforståelig og kjedelig...

Men hvis du ikke har spillt det noe særlig er det jo genialt, for det er mye lettere å levle når du er ny.
Bare trykk på jobs og jobb til energien er brukt opp.

Gammel 13-08-10, 23:33   #1073
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Men hvis du ikke har spillt det noe særlig er det jo genialt, for det er mye lettere å levle når du er ny.
Bare trykk på jobs og jobb til energien er brukt opp.

Hva er så morsomt med det da?

Jeg var visst på level 11. Jeg har prøvd til et par ganger tidligere, sjø, men dette spillet har jeg lagt helt bort! Tror nok ikke det blir noen øks på meg!

Gammel 13-08-10, 23:54   #1074
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Hva er så morsomt med det da?

Jeg var visst på level 11. Jeg har prøvd til et par ganger tidligere, sjø, men dette spillet har jeg lagt helt bort! Tror nok ikke det blir noen øks på meg!

Jeg aner ikke, jeg er på level ... øh.. 200 og har enda ikke funnet det ut. Jeg startet å spille fordi jeg ikke skjønte hva som var greia med det, og har på en måte blitt hektet selv om jeg egentlig ikke synes det er morsomt.

Gammel 13-08-10, 23:58   #1075
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Da har jeg større gård. Og bra er det, så trangt som det var blitt.

Gammel 14-08-10, 00:04   #1076
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Jeg aner ikke, jeg er på level ... øh.. 200 og har enda ikke funnet det ut. Jeg startet å spille fordi jeg ikke skjønte hva som var greia med det, og har på en måte blitt hektet selv om jeg egentlig ikke synes det er morsomt.

*Klasker seg på låret*

Gammel 14-08-10, 00:13   #1077
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

*Klasker seg på låret*

Det er skikkelig pinlig, men jeg klarer liksom ikke å slutte heller, for det må jo være noe med det siden så mange mennesker synes det er sååå gøy.

Gammel 14-08-10, 00:30   #1078
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg og Cammy kan legge henne til. Er du venner med Cammy forresten?

Jeg har sendt henne en forespørsel nå.

Sist redigert av Kate : 14-08-10 kl 01:14.
Kate er ikke aktiv  
Gammel 14-08-10, 10:12   #1079
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har sendt en venneforespørsel til Spilla og Cammy.

Gammel 14-08-10, 10:15   #1080
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan noen plante auberginer for meg i dag?

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.