Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 11:56   #241
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg må finne min motivasjon for å slutte å røyke

@Albertine:

Gammel 12-08-10, 11:57   #242
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Kan man få Heikokjole dersom man må begynne å røyke før man slutter? Jeg ser for meg en gradvis opptrapping med mildt nikotinplaster først, etterfulgt av nikotintyggis og barnslige mentolsigaretter light før jeg går over til Petterøes Eventyrblanding.

Når kommer hasjen inn i bildet?

Gammel 12-08-10, 12:12   #243
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Men hva skal til for å få Heiko uten kjole, se det er et mye mer interessant spørsmål. Om så bare et bilde?

Gammel 12-08-10, 12:13   #244
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vær forsiktig med hva du ønsker deg/lurer på Mauser!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 12:14   #245
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Motivasjon skarru få Bæret. Slutt ellers banker jæ dæ

Hilsen ekte slem østfoldning

Gammel 12-08-10, 13:38   #246
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Østfoldinger, elger og humler er litt samme greia. Litt sån godfjottete Man blir ikke redd av en slik trussel.

Gammel 12-08-10, 13:39   #247
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke for det... Da jeg ble hentet på en fest i fredrikstad på 90-tallet en gang, fordi politiet plutselig var der og hadde rassia, var det skummelt nok.

Gammel 12-08-10, 14:42   #248
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min motivasjon er heller ikke særlig "riktig" men den er som følger:

Jeg (som er singel) utelukker KONSEKVENT menn som røyker. De stinker og er usexy og jeg vil ikke være sammen med noen som er et så usunt forbilde for ungene.
Jeg kan altså se en aldri så bra mann, men røyker han så er han UT.

Og så innbiller jeg meg at disse ikke-røykende, fjelltoppguttene som jeg ønsker meg virkelig virkelig ikke vil ha røykende, stinkende usexy jenter.

Motivasjon 2 er rent økonomisk.

Gammel 12-08-10, 14:45   #249
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg har mange "krav" i forhold til en potensiell framtidig mann, men om han røyker eller ikke er ikke en av greiene.

Men jo da, fine, skikkelige menn vil jo ikke ha røykedamer. Men jeg vil sjelden ha fine, skikkelige menn heller da.

Gammel 12-08-10, 14:46   #250
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Men 21. august altså. Etter Pstereo-festivalen. Da er det slutt, og jeg skal sikle på små snertne biler.

Gammel 12-08-10, 15:03   #251
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men 21. august altså. Etter Pstereo-festivalen. Da er det slutt, og jeg skal sikle på små snertne biler.

Hmm. Jeg har selvsagt en festival 21-23 som jeg skal på, men der kan jo drømmemannen være da....

Har bestilt boka Endelig ikkerøyker sånn at jeg er sikker på å klare det.

Det ironiske er at jeg røyker lite. Men nå i sommer har det blitt mere. Kanskje hver dag. Og noen dager opptil 5-6 sigaretter. Det er helt unødvendig.

Gammel 12-08-10, 15:15   #252
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg (som er singel) utelukker KONSEKVENT menn som røyker. De stinker og er usexy og jeg vil ikke være sammen med noen som er et så usunt forbilde for ungene.
Jeg kan altså se en aldri så bra mann, men røyker han så er han UT.

Og så innbiller jeg meg at disse ikke-røykende, fjelltoppguttene som jeg ønsker meg virkelig virkelig ikke vil ha røykende, stinkende usexy jenter.

Du har helt helt rett. Aldri så pen, sexy og snerten, men så kommer idiotpinnen opp - au, au. Helt turn off, helt uaktuelt. Jeg gidder ikke å se på puppene engang.

Jeg uttaler meg selvsagt på vegne av alle fjelltoppmenn, også vi som har bedre ting å gjøre enn å rote rundt på fjellet.

Gammel 12-08-10, 15:22   #253
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og Albertine -

Gammel 12-08-10, 15:28   #254
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har mange "krav" i forhold til en potensiell framtidig mann, men om han røyker eller ikke er ikke en av greiene.

Men jo da, fine, skikkelige menn vil jo ikke ha røykedamer. Men jeg vil sjelden ha fine, skikkelige menn heller da.

Min skikkelige mann vil ikke ha en røykedame. Men enn så lenge er det det han må ta til takke med.

:Kjærleik gjør blind:

Men jada, jeg skal slutte altså. Men ikke på sommeren - det er jo da det virkelig er fint å røyke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 15:39   #255
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Jeg skjønner hva du mener Kristine.
Men 21. august er sommeren over, da slutter nemlig bussene å kjøre sommerrute her i byen.

Gammel 12-08-10, 16:15   #256
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Er høsten nå!

-Hilsen en som har kjøpt høstens lekre sko nyhet
( og der fikk jeg nevnt de også .. )

Gammel 12-08-10, 16:16   #257
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Er høsten nå!

Høst, nei?

Er ikke høst før slutten av September. Muligens oktober

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:19   #258
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Les boka du, Bæret. :røykfri på femte året:

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 16:46   #259
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Jeg øver meg på å ikke røyke ved å drikke øl samtidig. :tar tyren ved hornene eller noe sånt:

Kanskje om du begynner å drikke vin i stedet?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

SÅ materialistisk, altså. Stakkars nikotingule unger med røykhoste er ikke motiverende, men kjole og bil er? :tsk-tsk:

Om man røyker så mye at ungene blir nikotingule og får røykhoste, har man råd til mer enn kjole og bil.

Gammel 12-08-10, 17:44   #260
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Er høsten nå!

Jeg sikler på sauepelsfôrede støvletter, det betyr ikke at det er vinter ennå, altså.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.