Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Noen londonfarere som kan hjelpe?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 10:31   #41
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen londonfarere som kan hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Dere må jo ha med dere en afternoon tea når dere er der. Acsa og jeg var på Browns hotel for to år siden, det ble bestilt i god tid for øvrig, og der var det ikke noe å klage på.

Å ja, der har jeg også hatt afternoon tea! Bodde der på jobbreise for en del år siden. (Det var for øvrig et temmelig loslitt sted, må jeg si. )

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:34   #42
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hvor finner man dette Evansgreiene, egentlig? Sånn om man tar utgangspunkt i at man skal på FP-runden med Bravissimo, Boden, Duoboots og LTS?

Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:42   #43
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Dr.Martins skobutikk i Covent Garden, på hjørnet (høyre side av gaten når du har Leichester Sq i ryggen) i bygget som ligger inn mot bodbygget. Covent Garden har mange små og gode restauranter.

Matbutukker, skikkelige, må du nok litt ut av sentrum for å finne. Det ligger sånne små Tescoes city rundt Leichester Square. Sainsbury's er min favoritt matbutikk, her er en link til butikkene i London, det virker som de fleste ligger rundt Victoria staition, dit er det i alle fall enkelt å komme seg med buss og t-bane. http://www.sainsburys.co.uk/sol/stor...rectto=mapView

Gammel 11-08-10, 10:47   #44
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selfridge's har matvareavdeling som virker ganske avansert.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 13:14   #45
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Whole foods har det beste utvalget jeg har sett i mat, også type lavkarbo, allergivennlig, økologisk og hvahardu. Ligger i Kensington, og ser nå at den også er i Camden og Soho blant annet. Jeg kjøpte masse der, gitt...

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 17:17   #46
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for nye tips. Jeg kikker kjapt innom tråden før jeg durer videre på shopping!

Nå bærer det videre til Hamleys (stor lekebutikk), Boden og diverse andre steder. Får se hva vi får tid til.

Ja, også har vi truffet obelixfamilien i Oxford street i dag. Vi dro videre på julemarked på Selfridges. (Ok, litt halvveis ufrivillig da - siden toalettene lå i juleutstillingsområdet.)

Gammel 12-08-10, 11:10   #47
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Å ja, der har jeg også hatt afternoon tea! Bodde der på jobbreise for en del år siden. (Det var for øvrig et temmelig loslitt sted, må jeg si. )

Loslitt var ikke akkurat uttrykket jeg ville ha valgt.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-10, 11:12   #48
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Loslitt var ikke akkurat uttrykket jeg ville ha valgt.

Å jo, du skulle ha sett rommene! Det gir seg jo ut for å være fornemt, men det var virkelig slitt, altså. (De har sikkert finere rom enn det jeg fikk tildelt, det skal sies.)

Håper dere koser dere, Irma!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:00.