|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USA - Trenger tips fra dere erfarne
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det kan bli kaldere, i januar viste termometeret mitt 2 grader en morgen. Jeg skulle unngå januar om jeg var dere og satse på enten november frem til jul eller februar og mars. I Florida er det orkansessong frem til oktober (eller midten av november). Det er som regel veldig flott vær uansett, men det kan regne litt. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USA - Trenger tips fra dere erfarneTarget ligger 1km fra flyplassen. Men da må vi jo lande på dagen på en hverdag. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Glamorøs
|
Sv: USA - Trenger tips fra dere erfarneJeg ville ikke reist til kysten av Florida i oktover/novenber. Det er i hurricane season og man kan bli nødt til å evakuere. Dvs. hurricane season starter ofte i juni, men min erfaring er at det ofte er verst på høsten.
|
|
|
#46 |
|
|
Fra midten av november er det ikke hurrican season lenger og da er det som regel veldig greit vær. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Glamorøs
|
Jupp, skulle jeg reist på den siden av året hadde jeg mye heller reist i Desember.
|
|
|
#48 |
|
|
Jepp, men det er mange som vil være sammen med familien i julen og om man skal være borte en måned så må man da i tilfelle reise i november. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: USA - Trenger tips fra dere erfarneHalve november og halve desember kansje :P |
|
|
|
![]() |
|
|