Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-10, 17:01   #161
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Pelen: Reiser du helt fra USA for å vere med Nessie som tar turen fra Trøndelag, for å handle....? *imponert*

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg tar det som en selvfølge.

Klart jeg gjør! Hva kan være bedre å enn å shoppe sammen med Nessie?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 21:05   #162
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg falt litt for noen klær fra *kremt* Pussy DeLuxe som jeg fant hos haburi.dk (måtte linke til en annen webside for å få det til da)

Denne var kjempefin. Ikke så værst pris heller..

Gammel 09-08-10, 21:13   #163
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært på shopping i kveld. Jeg synes det er bare florlette, lyse tunikaer, pastell, ting som må strykes, stygge tights, laange cardiganer som man bare kler om man er syltynn, så jeg kom hjem med én kjole fra NoaNoa bare (den er riktignok fiiin). Henger jeg fast i feil tiår? Når skal tunikaen gå av moten?

Heldigvis fikk jeg hentet pakken fra Boden i dag, og klærne jeg kjøpte der er helt perfekte.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 21:15   #164
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg har vært på shopping i kveld. Jeg synes det er bare florlette, lyse tunikaer, pastell, ting som må strykes, stygge tights, laange cardiganer som man bare kler om man er syltynn, så jeg kom hjem med én kjole fra NoaNoa bare (den er riktignok fiiin). Henger jeg fast i feil tiår? Når skal tunikaen gå av moten?

Heldigvis fikk jeg hentet pakken fra Boden i dag, og klærne jeg kjøpte der er helt perfekte.

Jeg synes jeg finner litt sånn hist og pist der jeg altså, som ikke er for syltynne og/eller i pastell.
Men jeg fant jo litt på HM som jeg likte også

Hvilken Noa Noa kjole kjøpt du?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 21:15   #165
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var innom Noanoa idag og fant ikke ett plagg jeg likte (). Dog var jeg der bare i maks 10 minutter men... På HM finner jeg aldri noe uansett så det har jeg bare gitt opp for godt. Hvilke boden-plagg kjøpte du?!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 21:19   #166
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg dette på HM, blant annet. Og det satt veldig fint.

(Ikke shortsen da)

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 21:20   #167
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

NoaNoa-kjolen er ensfarget grå. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den ... Går til knærne, og i en slags strikk. Bomull og litt kashmir.

Boden ja, skjørtet var bare helt perfekt:

(Sliter litt med å lime inn bilder fra boden for tida, vet ikke hvorfor. Men det er det circle applique-skjørtet i lilla. Litt sånn dus lilla, veldig fin farge).

Og så kjøpte jeg en cardigan som ikke passer til, og en genser som passer til. Helt basic greier.

Gammel 09-08-10, 21:41   #168
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme skjørtet som jeg kjøpte - i den grønnfargen istedet. Satt som et skudd! Og cardigan, som ikke passer til Vi har lik smak altså...

Gammel 09-08-10, 21:58   #169
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Samme skjørtet som jeg kjøpte - i den grønnfargen istedet. Satt som et skudd! Og cardigan, som ikke passer til Vi har lik smak altså...

Definitivt.

Gammel 09-08-10, 22:34   #170
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg falt litt for noen klær fra *kremt* Pussy DeLuxe som jeg fant hos haburi.dk (måtte linke til en annen webside for å få det til da)

Åh, de var lekre!

Fra Desigual igjen (de har dem på www.poopoopidoo.fr - har kjøpt derfra før med kjapp og grei service)

Den lilla var kjempe kul!

Gammel 09-08-10, 22:43   #171
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har faktisk fått HM-klær i posten i dag.

Det er bl.a. denne:

Som jeg har tenkt til å ha utenpå min fiolette Esprit-sommerkjole, sammen med grå, grove strømpebukser! Sommerkjole blir høst-antrekk, med andre ord.

Jeg fikk også et par basistopper i en eller annen brunfarge (mulvarp), som jeg skal bruke under grå, lilla og rosa bluser, evt kjoler.

Gleder meg til Boden-forsendelsene mine også kommer. De ignorerte min instendige anmodning om å sende alt samlet, så da må jeg ut med mer i tollgebyr.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 22:49   #172
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra Desigual igjen (de har dem på www.poopoopidoo.fr - har kjøpt derfra før med kjapp og grei service)

Den jakken er utrolig fin! Jeg sikler veldig på den.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 23:09   #173
m^2

m^2 sin avatar

Standard

De sendte til meg i to pakker fra Boden - jeg måtte betale toll/moms/whatever på den billigste - den dyreste sklei gjennom gitt

Gammel 09-08-10, 23:13   #174
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

De sendte til meg i to pakker fra Boden - jeg måtte betale toll/moms/whatever på den billigste - den dyreste sklei gjennom gitt

Gitt at pakken min ikke har kommet ennå, regner jeg ikke med at tollerne bare sitter og ser på den uten å sjekke pakkelappen, altså.

Gammel 11-08-10, 09:03   #175
Pelen

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Enig med deg. Tunikaer passer virkelig ikke min kropp.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:22   #176
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Enig med deg. Tunikaer passer virkelig ikke min kropp.

Ikke min heller, med mindre de er figursydde til nedenfor midjen. Det er vanvittig mye uformelig i butikkene nå, og jeg må innrømme at jeg sliter litt med å se hvem som kan kle det. Det skal godt gjøres å ikke se gravid ut. Jeg blir i tillegg brei som ei låvedør.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 10:36   #177
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Erfarer at enkelte tunikare kan passe, men da må dem ikke ha empire-liv, - da ser jeg høygravid ut!!! Best om dem er rette helt ned, kan da event bruke belte i livet. Plagget kan ha avskjering i livet også, men må da ikke vere veldig vid ellers. Vero moda har hatt noen som har vert ok. Litt mer "skjorte", og så lang at den er fin til thits eller trange bukser.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 18:51   #178
m^2

m^2 sin avatar

Standard

JEg ser folk med tunikaer med BREDT BELTE på, og det klarer jeg bare ikke å forstå. Eller dvs, det funker ikke for meg og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg ser ut som en blanding mellom brunhilde og .... bolla pinnsvin. Budeiete? Beltestakkete på en ille måte?
Kanskje noen kan forklare hva jeg gjør galt?

Sånn liksom, er sånn det vel _skal_ være

Eller litt lengre ned - sånn?

Men dette forstår jeg ikke. hvis jeg skulle hatt bildet sånn hadde jo det vært oppå ribbena - det må jo være forferdelig ubehagelig? Også blir det liksom dyttet oppover av hoftene samtidig. Skikkelig ugreit.

Jeg er 173, og midjen min sitter, eh...rett over hoftekammen-ish? Og det er jo bare 5cm mellom nederste ribbein og hoften. Og det er der jeg er smalest.
Når jeg tar på meg sånne belter seg jeg ut som jeg har gigantiske pupper som velter utover, gigantiske hofter, og ja - det ser skikkelig teit ut da.
Hva gjør jeg feil?

Sist redigert av m^2 : 11-08-10 kl 18:57.
Gammel 11-08-10, 19:11   #179
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Jeg skal i hvert fall strikke til krampa tar meg. Ønskeliste:

Denne var utrolig fin. Har du oppskrift noe sted?

Gammel 11-08-10, 20:02   #180
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Gitt at pakken min ikke har kommet ennå, regner jeg ikke med at tollerne bare sitter og ser på den uten å sjekke pakkelappen, altså.

Hurra, pakken min kom i dag!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.