|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no? |
|
|
|
|
|
#162 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?
Denne var kjempefin. Ikke så værst pris heller..
|
|
|
|
#163 |
|
En som trener
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Jeg har vært på shopping i kveld. Jeg synes det er bare florlette, lyse tunikaer, pastell, ting som må strykes, stygge tights, laange cardiganer som man bare kler om man er syltynn, så jeg kom hjem med én kjole fra NoaNoa bare (den er riktignok fiiin). Henger jeg fast i feil tiår? Når skal tunikaen gå av moten? |
|
|
|
|
|
#164 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#165 |
|
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Jeg var innom Noanoa idag og fant ikke ett plagg jeg likte ( |
|
|
|
|
|
#167 |
|
En som trener
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?NoaNoa-kjolen er ensfarget grå. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den ... Går til knærne, og i en slags strikk. Bomull og litt kashmir. |
|
|
|
|
|
#170 |
|
A friend with benefits
|
Åh, de var lekre!
Den lilla var kjempe kul!
|
|
|
#171 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Jeg har faktisk fått HM-klær i posten i dag.
|
|
|
#172 |
|
Pauset
|
Den jakken er utrolig fin! Jeg sikler veldig på den..... |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Sviiisj!!
|
Gitt at pakken min ikke har kommet ennå, regner jeg ikke med at tollerne bare sitter og ser på den uten å sjekke pakkelappen, altså.
|
|
|
#175 |
|
|
Enig med deg. Tunikaer passer virkelig ikke min kropp. |
|
|
|
|
|
#176 |
|
intro
|
Ikke min heller, med mindre de er figursydde til nedenfor midjen. Det er vanvittig mye uformelig i butikkene nå, og jeg må innrømme at jeg sliter litt med å se hvem som kan kle det. Det skal godt gjøres å ikke se gravid ut. Jeg blir i tillegg brei som ei låvedør.
|
|
|
|
#177 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?Erfarer at enkelte tunikare kan passe, men da må dem ikke ha empire-liv, - da ser jeg høygravid ut!!! Best om dem er rette helt ned, kan da event bruke belte i livet. Plagget kan ha avskjering i livet også, men må da ikke vere veldig vid ellers. Vero moda har hatt noen som har vert ok. Litt mer "skjorte", og så lang at den er fin til thits eller trange bukser. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
|
Sv: Kan vi lage høstinspirasjonstråd no?JEg ser folk med tunikaer med BREDT BELTE på, og det klarer jeg bare ikke å forstå. Eller dvs, det funker ikke for meg og jeg forstår ikke hvorfor. Jeg ser ut som en blanding mellom brunhilde og .... bolla pinnsvin. Budeiete? Beltestakkete på en ille måte? Sist redigert av m^2 : 11-08-10 kl 18:57. |
|
|
|
|
|
#179 |
|
www.bomulls.no
|
Denne var utrolig fin. Har du oppskrift noe sted?
|
![]() |
|
|