Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg ønsker meg tips fra hobbyreisearrangører!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-10, 10:01   #25
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg ønsker meg tips fra hobbyreisearrangører!

Vi har vært i Toscana i sommer og leide hus gjennom SiToscana. Veldig fornøyde med både hjelpen vi fikk og selve området. Muligheten til å variere mellom byliv, kulturopplevelser (og der er virkelig Toscana i en særklasse når det kommer til tettheten av kulturseverdigheter) og basseng/strandliv var perfekt for oss. Deilig å ha eget hus synes jeg, man slapper av på en annen måte når man ikke MÅ ut for å kjøpe middag, men kan ta seg en kveld med grilling på terrassen.

Vi kom litt før St.Hans og ble til starten av juli, og mitt eneste ankepunkt med det er at det ble vel varmt på slutten etter min smak. Når det er 35 grader synes jeg det er ubehagelig om man skal på sightseeing, da må man liksom holde seg til bassenget eller på stranda. Neste gang vi skal reise til Syd-Europa blir det høst eller vår tror jeg, så tar vi heller sommerferien i Norden.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.