Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg trenger hjelp til å finne min stil!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-08-10, 22:38   #11
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg trenger hjelp til å finne min stil!

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Pr. dags dato så eier jeg kun for trange jeans og ingen andre bukser. Kan ikke noen gi meg konkrete bukse-/jeanstips, vær så snill! De må ikke være for lave på livet, da velter magen over kanten ... Også må de være rette eller skråne litt utover på beina.

Du høres ut som en liknende frukt som meg! Jeg har begynt å bruke mye skjørt, knekorte, kjoler/tunikaer, med høyt liv og ikke for vide - ellers ser jeg ut som en ball.

Har kjøpt noen Marc Lauge bukser i det siste, de har noen forskjellige benlengder, noe som jeg liker og en modell som heter peppercorn (tror jeg) som er bootcut, med passe høyt liv. Marc Lauge har jeg kjøpt hos B Young på Rygge storsenter og på Fransa på Byporten. Ellers klarer jeg å finne noe ok bukser i str. small på Noa Noa, Norwegian Outlet i Vestby. De er litt for lange i bena, men ok med høye hæler og litt trange i livet.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:57.