Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barn

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 12:52   #8
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mamma ser deg - om (fjern-)overvåking av barn

Jeg er lettere sjokkert over hvor mange som later til å syns det er helt greit og uproblematisk å totalovervåke andre. Jeg er liksom ikke helt i stand til å se at det er noe særlig å diskutere en gang. Dere som vurderer å overvåke barna deres; når har dere tenkt å slutte med det? Og tror dere faktisk på at dere kommer til å slutte med det hvis dere først begynner? For meg indikerer en slik mangel på forståelse for hva som er greit å gjøre mot andre at det er heller tvilsomt.

Når det gjelder folk med spesielle behov forholder det seg naturligvis noe annerledes, og jeg kan se at overvåkning kan være forsvarlig i enkelte tilfeller da, men selv for demente og andre som ofte/alltid ikke kan ta vare på seg selv mener jeg man virkelig bør vurdere grundig om slik overvåkning er den beste løsningen, selv om det virker hensiktsmessig for de som har ansvaret for dem.

Ben "out of touch" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:58.